17 mei 2018 beoordeeld

Ruime, schone kamers in frisse kleuren en een lekker zwembad op een paar minuten lopen van zee en strand. Onze kamer was voorzien van een kitchenette, een grote koelkast en een lekker balkon met zicht op zee. Jammer genoeg was de beachclub van het hotel nog niet open, toch voor ons een van de redenen om hier te boeken.
De service is verder uitstekend, we hebben hier een heerlijk week gehad.
Huur een auto want in de nabije omgeving is niet veel te doen, wel genoeg restaurantjes op loopafstand van het hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
16 mei 2018 beoordeeld

De appartementen verschillen onderling door de samenstelling van gebouwen. Dat is vanaf de website van de touroperator natuurlijk lastig te beoordelen, maar er zijn zeer donkere kamers met weinig of geen uitzicht, maar ook kamers aan de straatkant vanwaar je de zee kunt zien en waar het ook rustig is.
De indeling is fraai en het sanitair is super. De doucheruimte (of bad) is prachtig. Het wordt perfect onderhouden.

Het personeel is bijzonder aardig en gastvrij. De schoonmaak is echt geweldig. Je weet niet wat je meemaakt.
Twee hele kleine minpuntjes: de constante 'lounche'-muziek bij het zwembad is echt niet fijn. Soms is het prettig als het 's avonds stil is wanneer je achter een wijntje nog wat buiten wilt lezen.
De andere is dat er geen rekening wordt gehouden met aan de touroperator opgegeven voorkeuren. We vroegen appartementen naast elkaar (2 stellen), maar dat was niet mogelijk. De vorige keer (2014) waren we hier met kinderen en kleinkinderen in 3 appartementen. Ook toen werd daar geen rekening mee gehouden.

Hoe dan ook: efcharisto poli. Een prachtvakantie.

Kamertip: zie review
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
11 mei 2018 beoordeeld

Super appartementen complex met net dat beetje meer. Inclusief uitgebreid ontbijt, handdoekenservice bij het zwembad, goed uitgeruste gym en mooi spa-center. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de appartementen ruim en schoon (elke dag schoonmaak met handdoekenwissel, 3x per week schoon beddengoed). De appartementen liggen in een gezellige plaats met strand en diverse goede restaurants op loopafstand, Joanna was bij ons favoriet!

Verbleef: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De familie kamer is ruim en luxe. Om de andere dag worden de bedden verschoond en handdoeken vervangen. Het onbijt hadden wij bijgeboekt en het buffet was uitgebreid. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

9 jaar oud en als nieuw. Zeer vriendelijke mensen. Niets is ze teveel. Echt gastvrijheid zoals het hoort. Prijzen zijn heel normaal. Superschoon en zeer comfortabel. Doen! Heerlijk zwembadje met daar omheen gezellige huisjes.

Verbleef: april 2018, reisde met familie