“verrassend lekkere lunch in st Felui”
Beoordeling van Casa Elisa

Casa Elisa
Geclassificeerd als nr. 4 van 121 Restaurants in Sant Feliu de Guixols
Keukens: Deli, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
9 juni 2018 beoordeeld

bij toeval belanden we op het terras van Casa Elisa, nog niet helemaal zeker wat we met de lunch wilden doen. Ondanks dat de communicatie vrij moeizaam verliep, minimaal spaan van onze kant en weinig internationaal vanuit het personeel, besloten we een reeks tapas te bestellen en onder ons vieren te verdelen. Een voortreffelijke keuze. we hebben 9 verschillende tapas besteld en ze waren allemaal even lekker. Als uitsmijter werd de tonijn geserveerd. Echt een aanrader door de combinatie van originaliteit en kwaliteit. De witte huiswijn behoeft verbetering, dus dat is een puntje van aandacht bij de keuze van de wijn.

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten en fijne bediening. Dit is een aanrader als je in de buurt bent.
Voor ons komt er zeker een 2e keer.

9 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het tiental restaurants waar we in Sant Feliu en Tossa de Mar hebben gegeten stak dit restaurant er met kop en schouders bovenuit. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

8 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant staat niet voor niets op een in st Feliu. Wat een geweldige keuken. Voor maar 18 euro krijg je echt een heerlijke maaltijd. De gazpacho met kersensmaak was super evenals de tonijn (is rauw dus als je van sushi houdt een aanrader). Ook wij hadden de eendenborst en die is voortreffelijk gemaakt. De bediening is erg vriendelijk.

29 juli 2015 beoordeeld

Heerlijke eendenborst met aardbeitjes gegeten. De eend was perfect klaargemaakt. Mooi rose. De aardbeitjes pasten er verrassend goed bij qua smaak. Vriendelijke bediening.

Reizigers die Casa Elisa bekeken, bekeken ook

Sant Feliu de Guixols, Costa Brava

In Casa Elisa geweest? Deel je ervaringen!