“Appartement met gunstige ligging en goede voorzieningen!”
Beoordeling van Hotel Barcarola

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Barcarola
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Sant Feliu de Guixols
28 oktober 2017 beoordeeld

We zijn zeer tevreden en komen waarschijnlijk volgend jaar weer. Appartement voldoet aan onze wenden en de ligging is uitstekend. Wat moet ik hier nog meer aan toe voegen. diit was de 3e maal, dat wij het appartement betrokken. Wij vonden de maaltijden in het restaurant minder dan bij de Nederlandse vestigingen en in verhouding tot de Spaanse restaurants lagen de prijzen aan de hoge kant

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
Ylonka v, Director General van Hotel Barcarola, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Beste Ruurd,
Hartelijk dank voor de feedback.
We proberen ons altijd te verbeteren en mede door uw commentaar is dit mogelijk
We kijken er naar uit om uw weer te mogen verwelkomen
Team Hotel Barcarola

23 oktober 2017 beoordeeld

Van der Valk staat bekend om zijn mooie suites en goede service bij ons in Nederland.
Als jong stel dan ook de Andorra Suite in dit hotel mogen bewonderen. Hele mooie suite met een mooie Jacuzzi en een prachtige kamer! De moderne uitstraling ontbrak in onze ogen wel, maar het gaf daartegenover wel een fijne vakantiesfeer!

Op de service is niet op aan te merken. Zelfde dat je gewend ben net als in Nederland. Het hotel is wel meer voor Nederlandse gezinnen en ouderen. Wij als jong stel (en een niet-autochtone achtergrond) werden ook meerdere malen gek aangekeken. Dit heeft verder niks te maken met de kwaliteit van het hotel, maar wel om te weten wat je hier kan verwachten.

Eten in het restaurant was voor ons niet geweldig, de service echter uitstekend! Meer culinaire gerechten. Aanrader is dan Tucan Beach, welke meer de bargerechten heeft die ook echt zeer lekker zijn! De restaurants in de omgeving zijn meer vis en zeevruchten, waar je echt van moet houden.

De omgeving van het hotel is best saai voor jongeren. Wel zijn wij geen feestbeesten en meer verkenners van de omgeving. Het landschap en de fiersroutes zijn een aanrader, en de rust is ook echt heel fijn! 5 minuten vanaf het hotel kun je ook de bus pakken naar Barcelona (1,5 uur rijden en ongeveer 30 euro retour). Maar ook plekken als Girona zijn niet te missen!

Dikke shoutouts naar de stagiaires en lieve receptionisten.

Wij zullen niet terugkomen bij dit hotel, omdat de ligging toch niet ideaal is. Voor de kamer zouden we zeker terugkomen! Wel hebben wij onze volgende overnachting in Van der Valk al in onze agenda staan en nogmaals complimenten naar de service!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Heel hartelijk dank voor het uitgebreide commentaar!
We proberen ons altijd te verbeteren en mede dankzij uw commentaar is dit mogelijk.
Het verheugt ons dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen u toch nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst

Team Hotel Barcarola

22 oktober 2017 beoordeeld

Mooie, grote kamer met prima bedden, luxe badkamer en groot terras. Lekker ontbijt dat je kunt nuttigen op groot terras aan het zwembad.Hotel ligt gunstig vlak aan het strand. Ook in de omgeving heeft veel te bieden. Gratis hele goede wifi verbinding. Ook prettig zijn de Nederlandse TV zenders.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw aardig commentaar!
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in hotel Barcarola

20 oktober 2017 beoordeeld

geen bijzonderheden dank gewoon fantastisch verblijf voor herhaling vatbaar. een aanrader om met de hele familie heen te gaan. heerlijk dicht bij het strand. mooie omgeving. schitterende wandelpaden langs de kust.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw aardig commentaar!
We hopen u weer te mogen verwelkomen in hotel Barcarola

18 oktober 2017 beoordeeld

Verblijf, kamers uitstekend, diners vielen tegen. Wij hebben twee diners genoten. Eerste diner viel tegen. Kan gebeuren dachten wij. Tweede avond diner was niet veel beter. Derde avond zijn wij elders gaan dineren daar wij er geen vertrouwen meer in hadden.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw commentaar.
We proberen ons altijd te verbeteren en zullen uw opmerking intern bespreken.
We hopen uw opnieuw te mogen verwelkomen aan de Costa Brava

18 oktober 2017 beoordeeld

Prima plek om motorvakantie met strandvakantie te combineren, ruim voldoende overdekte parkeergelegenheid voor zowel auto als motor. Ook de aanhangers konden we veilig en wel parkeren, goede service!!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw commentaar!
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens u volgende motorvakantie

17 oktober 2017 beoordeeld

Het is een fijn hotel, met vriendelijk personeel. De kamer was zeer ruim (412) en heeft een heerlijk terras. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar alles is aanwezig. Restaurant is prima en elke dag een ander menu. Wel vrij grote porties die geserveerd worden. De Tucan bar aan de boulevard is een goede optie als je s'avonds kleine hapjes wilt. In het receptie gebouw waar ook onze kamer zich bevond worden ook feesten en partijen georganiseerd en dit kan enige geluidsoverlast geven. Wellicht handig om dit even na te vragen. Wij komen zeker een keer terug, omgeving is heel mooi en biedt veel. De sfeer in de omgeving is heel fijn en in het najaar zeker niet toeristisch.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw commentaar!
We kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen

Team hotel Barcarola

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sant Feliu de Guixols in overweging
op 2,6 km afstand
Gran Hotel Monterrey
nr. 14 van 124 in Lloret de Mar
230 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Barcarola geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Barcarola

Adres: Carrer del pintor Pablo Picasso 1-19, 17220 Sant Feliu de Guixols, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Province of Girona > Costa Brava > Sant Feliu de Guixols
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 13 hotels in Sant Feliu de Guixols
Prijsklasse: € 81 - € 219 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Barcarola 3*
Aantal kamers: 44
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Barcarola met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Barcarola Hotel s Agaró

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?