Hotel Hostal del Sol(Sant Feliu de Guixols)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hostal Chic(Sant Feliu de Guixols)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Alàbriga Hotel & Home Suites(Sant Feliu de Guixols)
US$ 1.255
  • Gratis parkeren
Hipocrates Curhotel(Sant Feliu de Guixols)
  • Gratis parkeren
Can Segura Hotel(Sant Feliu de Guixols)
Zie aanbieding
Hotel Restaurant Sant Pol(Sant Feliu de Guixols)
  • Inclusief ontbijt
Aquamar(Sant Feliu de Guixols)
  • Aan het strand
Apartamentos Mercedes(Sant Feliu de Guixols)
Agoda.com
23 oktober 2017 beoordeeld

Van der Valk staat bekend om zijn mooie suites en goede service bij ons in Nederland.
Als jong stel dan ook de Andorra Suite in dit hotel mogen bewonderen. Hele mooie suite met een mooie Jacuzzi en een prachtige kamer! De moderne uitstraling ontbrak in onze ogen wel, maar het gaf daartegenover wel een fijne vakantiesfeer!

Op de service is niet op aan te merken. Zelfde dat je gewend ben net als in Nederland. Het hotel is wel meer voor Nederlandse gezinnen en ouderen. Wij als jong stel (en een niet-autochtone achtergrond) werden ook meerdere malen gek aangekeken. Dit heeft verder niks te maken met de kwaliteit van het hotel, maar wel om te weten wat je hier kan verwachten.

Eten in het restaurant was voor ons niet geweldig, de service echter uitstekend! Meer culinaire gerechten. Aanrader is dan Tucan Beach, welke meer de bargerechten heeft die ook echt zeer lekker zijn! De restaurants in de omgeving zijn meer vis en zeevruchten, waar je echt van moet houden.

De omgeving van het hotel is best saai voor jongeren. Wel zijn wij geen feestbeesten en meer verkenners van de omgeving. Het landschap en de fiersroutes zijn een aanrader, en de rust is ook echt heel fijn! 5 minuten vanaf het hotel kun je ook de bus pakken naar Barcelona (1,5 uur rijden en ongeveer 30 euro retour). Maar ook plekken als Girona zijn niet te missen!

Dikke shoutouts naar de stagiaires en lieve receptionisten.

Wij zullen niet terugkomen bij dit hotel, omdat de ligging toch niet ideaal is. Voor de kamer zouden we zeker terugkomen! Wel hebben wij onze volgende overnachting in Van der Valk al in onze agenda staan en nogmaals complimenten naar de service!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Ylonka v, Director General van Hotel Barcarola, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Heel hartelijk dank voor het uitgebreide commentaar!
We proberen ons altijd te verbeteren en mede dankzij uw commentaar is dit mogelijk.
Het verheugt ons dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen u toch nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst

Team Hotel Barcarola

22 oktober 2017 beoordeeld

Mooie, grote kamer met prima bedden, luxe badkamer en groot terras. Lekker ontbijt dat je kunt nuttigen op groot terras aan het zwembad.Hotel ligt gunstig vlak aan het strand. Ook in de omgeving heeft veel te bieden. Gratis hele goede wifi verbinding. Ook prettig zijn de Nederlandse TV zenders.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw aardig commentaar!
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in hotel Barcarola

20 oktober 2017 beoordeeld

geen bijzonderheden dank gewoon fantastisch verblijf voor herhaling vatbaar. een aanrader om met de hele familie heen te gaan. heerlijk dicht bij het strand. mooie omgeving. schitterende wandelpaden langs de kust.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw aardig commentaar!
We hopen u weer te mogen verwelkomen in hotel Barcarola

18 oktober 2017 beoordeeld

Verblijf, kamers uitstekend, diners vielen tegen. Wij hebben twee diners genoten. Eerste diner viel tegen. Kan gebeuren dachten wij. Tweede avond diner was niet veel beter. Derde avond zijn wij elders gaan dineren daar wij er geen vertrouwen meer in hadden.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw commentaar.
We proberen ons altijd te verbeteren en zullen uw opmerking intern bespreken.
We hopen uw opnieuw te mogen verwelkomen aan de Costa Brava

Team hotel Barcarola

18 oktober 2017 beoordeeld

Prima plek om motorvakantie met strandvakantie te combineren, ruim voldoende overdekte parkeergelegenheid voor zowel auto als motor. Ook de aanhangers konden we veilig en wel parkeren, goede service!!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw commentaar!
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens u volgende motorvakantie

Team hotel Barcarola