Hotel Hostal del Sol(Sant Feliu de Guixols)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hostals Noray & Rigau(Sant Feliu de Guixols)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Alàbriga Hotel & Home Suites(Sant Feliu de Guixols)
US$ 1.285
  • Gratis parkeren
Hostal Chic(Sant Feliu de Guixols)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Hipocrates Curhotel(Sant Feliu de Guixols)
  • Gratis parkeren
Hotel Restaurant Sant Pol(Sant Feliu de Guixols)
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Aquamar(Sant Feliu de Guixols)
TripAdvisor
  • Aan het strand
Hotel Calendula(Sant Feliu de Guixols)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
22 oktober 2017 beoordeeld

Mooie, grote kamer met prima bedden, luxe badkamer en groot terras. Lekker ontbijt dat je kunt nuttigen op groot terras aan het zwembad.Hotel ligt gunstig vlak aan het strand. Ook in de omgeving heeft veel te bieden. Gratis hele goede wifi verbinding. Ook prettig zijn de Nederlandse TV zenders.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Ylonka v, Director General van Hotel Barcarola, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Hartelijk dank voor uw aardig commentaar!
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in hotel Barcarola

20 oktober 2017 beoordeeld

geen bijzonderheden dank gewoon fantastisch verblijf voor herhaling vatbaar. een aanrader om met de hele familie heen te gaan. heerlijk dicht bij het strand. mooie omgeving. schitterende wandelpaden langs de kust.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw aardig commentaar!
We hopen u weer te mogen verwelkomen in hotel Barcarola

18 oktober 2017 beoordeeld

Verblijf, kamers uitstekend, diners vielen tegen. Wij hebben twee diners genoten. Eerste diner viel tegen. Kan gebeuren dachten wij. Tweede avond diner was niet veel beter. Derde avond zijn wij elders gaan dineren daar wij er geen vertrouwen meer in hadden.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor uw commentaar.
We proberen ons altijd te verbeteren en zullen uw opmerking intern bespreken.
We hopen uw opnieuw te mogen verwelkomen aan de Costa Brava

18 oktober 2017 beoordeeld

Prima plek om motorvakantie met strandvakantie te combineren, ruim voldoende overdekte parkeergelegenheid voor zowel auto als motor. Ook de aanhangers konden we veilig en wel parkeren, goede service!!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw commentaar!
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens u volgende motorvakantie

17 oktober 2017 beoordeeld

Het is een fijn hotel, met vriendelijk personeel. De kamer was zeer ruim (412) en heeft een heerlijk terras. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar alles is aanwezig. Restaurant is prima en elke dag een ander menu. Wel vrij grote porties die geserveerd worden. De Tucan bar aan de boulevard is een goede optie als je s'avonds kleine hapjes wilt. In het receptie gebouw waar ook onze kamer zich bevond worden ook feesten en partijen georganiseerd en dit kan enige geluidsoverlast geven. Wellicht handig om dit even na te vragen. Wij komen zeker een keer terug, omgeving is heel mooi en biedt veel. De sfeer in de omgeving is heel fijn en in het najaar zeker niet toeristisch.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw commentaar!
We kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen