“diner voor 2”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies hadden we ons verheugd op een lekkere tapas, maar helaas was niks minder waar. Alles leek rechtstreeks uit de frituur te komen, het brood was niet vers en de salade fantasieloos. Snachts moest mijn man overgeven.

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt er ook een hot-dog bestellen maar er is een uitgebreide tapas - en kleine gerechten kaart. Vooral vis georiënteerd. Gelegen op loopafstand van de boulevard. Tafeltjes in en uit de zon, ook om de hoek. Prima kwaliteit en redelijk geprijsd. Snelle service.

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord geweldig.
Aardige bediening en superlekkere gerechten uit een authentieke Spaanse keuken

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse tapas, vers gemaakte paella, super vriendelijke bediening. En dat alles voor weinig geld. En een likeurtje gratis op einde toe. Top adres!

23 augustus 2016 beoordeeld

De Hotdog is voor mij al sinds 2005 de plek waar ik altijd tussen de locals de meest interessante mensen ontmoet, naast tapas, een goed glas wijn ook de warmte ontvang van de mensen die er werken.

Reizigers die Cerveseria Hot-Dog bekeken, bekeken ook

Sant Feliu de Guixols, Costa Brava

In Cerveseria Hot-Dog geweest? Deel je ervaringen!