“Zwaar teleurstellend!!!!!!”
Beoordeling van Restaurant Ca l'Isern

Restaurant Ca l'Isern
Reserveren met
Restaurant Ca l'Isern is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 121 Restaurants in Sant Feliu de Guixols
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien alle positieve recensies waren de verwachtingen hooggespannen. Het tegendeel werd bewezen. Reserveren ging moeizaam, het personeel was niet vriendelijk, de gangen kwamen te snel achter elkaar en het vlees was te ver doorbakken. Kortom, wij gaan hier niet meer terug. Wij raden Can Kiku aan! Die weten tenminste wel hoe ze met vlees moeten omgaan.

Ganxotast, Gerente van Restaurant Ca l'Isern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Dear Marcel,
Hun eisen waren zeer hoog en proberen te dagen voor boeken en zich afvragen waarom slechte manier op dezelfde dag geboekt. Als je in de eerste plaats betekent niet dat je de beste.
Sorry teleurstelling.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke biefstuk(solomillo) en bavette besteld. Werd voortreffelijk bereid op een houtskool grill. Vriendelijke en vlotte bediening. Beetje afgelegen maar zeer de moeite waard om op te zoeken. Wel verstandig om te reserveren.

Thank you JimKzm for you review!!
Hope see you soon!

13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen zoals gewoonlijk. We hebben voor de menu van 17€ gekozen. We hebben voor de salade I'Isern , Gazpacho en cannelonie als voorgerecht gekozen. Nadien hebben we voor de gegrilde kip en gegrild konijn gekozen. Tenslotte was er nog een ruim aanbod van desserts.

8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal goed. Typisch traditioneel Spaans restaurant. Niks geen nep of namaak. Bestaat sinds 1954. Vlees en vis van de houtskool grille. Prijs is uitermate vriendelijk net zoals het personeel. Wel reserveren!

Ganxotast, Gerente van Restaurant Ca l'Isern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2016

Thank you Joost K!
Hope you come again and enjoy our meal.
Regards,

4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk spaans restaurantje. Altijd goed menu for 12.90. 3 gangen plus wijn of water. Alles vers en van de grill. Een aanrader.

Ganxotast, Gerente van Restaurant Ca l'Isern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij hopen u weer te zien in ons huis. Tot ziens!

Reizigers die Restaurant Ca l'Isern bekeken, bekeken ook

Sant Feliu de Guixols, Costa Brava

In Restaurant Ca l'Isern geweest? Deel je ervaringen!