Tessa dg
Ouddorp, Nederland

Goede start / eind van de vakantie!

4,0 van 5 bollen27 jan 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben hier onze eerste en laatste overnachting geboekt op aanraden van een familielid. Peter en Flor zijn vriendelijke behulpzame (Nederlands sprekende) mensen die er voor zorgen dat je goed je reis kan beginnen in Costa Rica. Peter had voor ons een huurauto geregeld. Deze was gloednieuw en ook scherpe prijs, met name in vergelijking wat je op internet in boeken. De auto word gebracht en gehaald bij het hotel en last minute wijzigingen van tijden zijn geen probleem. De kamer is basic maar alles is aanwezig, je kan zelfs koken als je dat wilt. Het ontbijt is lekker met vers fruit, eitje en toast. In de omgeving is niet veel te doen maar je kan makkelijk met de bus naar het centrum. In de buurt zijn enkele pizzaria en fastfood keten op loopafstand. Wel heb je last van de geluiden van het vliegtuig maar met oordoppen slaap je prima! Al met al goede start en einde van onze prachtige reis.
Datum van verblijf: januari 2023
Kamertip: Oordopjes mee!
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
        2.0 km van Dos Palmas Studio Apartments
        1.8 km van Dos Palmas Studio Apartments
        Meer hotels in Rio Segundo bekijken
        Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

We begonnen en eindigden onze rondreis door CR hier. Een vriendin raadde ons Dos Palmas aan en ik ben blij dat ik haar advies heb opgevolgd. Perfecte plek om te starten en te eindigen. Peter en Flor zijn heel leuk en hulpvaardig. Ze staan echt voor je klaar. Via hen ook een betrouwbare auto gehuurd voor een goede prijs. Die werd ‘s ochtends bij de Accommodatie afgeleverd. Kamer is ruim en van alle gemakken voorzien. Fijne douche met warm water.
        Je krijgt een lekker ontbijtje met vers fruit, een eitje en een sapje.
        Vlakbij de locatie zitten restaurants en winkels. Ook een Walmart met van alles en nog wat voor het geval je nog iets belangrijks vergeten bent. Vliegveld is 2 min rijden. Perfect voor als je laat aankomt of vroeg vertrekt. Treinstation vlakbij dus ook ideaal als je nog een dagje naar San Jose wilt.
        Aanrader!

Kamertip: Regel je huurauto via Dos palmas
        Datum van verblijf: juli 2021
        Peter Hoffmans, Eigenaar van Dos Palmas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Echt bij dat jullie onze toko konden waarderen ,het is ook onze bedoeling om je gauw thuis te laten voelen.
        Jullie positieven houding is de juiste ingridient om in Costa Rica een goede tijd te hebben!
        Ik hoop dat ik jullie nog een keer te zien!!
        Ga jullie goed!!

Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Het positieve is dat het dicht bij het vliegveld ligt, maar het is geen fijne plek, herrie van het verkeer, ligt aan de hoofdweg naar het vliegveld, vliegtuigen komen laag over, warm op de kamer (kamer is op zich niets mis mee). Geen aanrader wat ons betreft.

Datum van verblijf: september 2019
        Z8477TLpeter, Eigenaar van Dos Palmas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Bedankt voor je tijd om een beoordeling te plaatsen en wat voor ons juist een positieve opmerking is dat we dicht bij de luchthaven zitten, daarom zijn we een airport hotel, vanuit de luchthaven binnen 5 minuten op je bed kunnen liggen en ook binnen die zelfde tijd van je bed op de luchthaven kunnen zijn.
        Dat de kamers warm zijn ,is een wat minder kloppende opmerking, want we hebben hoge plafonds met ventilatoren en ook in de avond is het juist best wel koud in deze omgeving.
        Ook is die opmerking van je over "primitief" nergens op gebaseerd ,de kamers zijn voorzien van alle gemakken, zoals een keuken,zithoekje (zowel buiten als binnen),bureau,WIFI en het ontbijt is zeer uitgebreid en met liefde gemaakt, we hebben een zeer betrouwbare transferservice van/naar de luchthaven, we bieden 24 uur receptie service aan en ook hebben we de laagste tarieven van meeste airport hotels .
        Jammer dat je onze goede en leuke punten niet positief beoordeelt en dat je zo uithaalt en ik hoop dat je ondanks deze negatieve instelling toch een leuke vakantie hebt gehad!!

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dichtbij airport, dus ideaal als start of eindpunt van je reis. De vliegtuigen lijken te landen op het dak en de vrachtwagens razen voorbij op korte afstand. Vriendelijke ontvangst. Schoon, prima bedden.

Datum van verblijf: juli 2019
        Z8477TLpeter, Eigenaar van Dos Palmas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Beste Ankie,

Dank je wel voor je goede beoordeling, jammer dat je het niet uitdrukt in balletjes.

Groetjes,

Peter

Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Goede plek op een paar minuten van het vliegveld. Ideaal voor aankomst of vertrek. Transfer van of naar het vliegveld word geregeld en een ontbijtpakket bij vroeg vertrek staat klaar voor je. Tip; bestel of haal een pizza in verderop in de staat. Perfecte avondmaaltijd.

Datum van verblijf: maart 2019
        Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend behulpzaam, flexibel en zeer dicht bij vliegveld. Hebben ons ontzettend goed geholpen toen we een forse vertraging hadden op de heenreis. Wij raden iedereen aan hier je reis in CR te starten en eindigen. Peter en Floor bedankt voor alles.

Datum van verblijf: augustus 2018
        Z8477TLpeter, Eigenaar van Dos Palmas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

super graag gedaan en hopelijk tot ziens!!