“Rustige zomerse zondagavond”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een rustige zomerse zondagavond hebben we dit restaurant voor de eerste keer geprobeerd. Prachtig terras, genieten van de zonsondergang . We hadden een mezze van de chef besteld. Voor ons een mezze, beetje kaas, beetje vis, beetje vlees. Hier enkel vis. We waren dus ontgoocheld . Dit is voor ons geen meze.

18 april 2018 beoordeeld

Onze tweede ervaring met een grieks restaurant, de eerste maal in Tzikis. Grieks eten ligt een beetje buiten onze comfortzone, maar hier was het eten superlekker. Ook de bediening veel heel best mee. De ober gaf ons trouwens zeer geode uitleg om onze wijnkeuze te bepalen.
enige twee minpuntjes zijn de akoustiek (te veel rumoer) en de massa reclame in het menu. Maar dit kan zeker de pret niet bederven.

22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als liefhebber van de Griekse keuken lagen mijn verwachtingen hoog. Qua decor en ontvangst zat het allemaal heel goed. Bediening heel vriendelijk. We namen het degustiemenu. Dit was zeker voldoende en gevarieerd. Sommige gerechten waren heel lekker, maar jammer dat er ook sommige echt niet goed waren. Ze was een gerecht aangebrand en een ander met vlees van bedenkelijke kwaliteit (vettig). Vandaar dus voor mij een matige score.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurant ingericht in een leuke woning. Bediening is heel vriendelijk en attent. Dat is echt een surplus. Het eten (mezze van de chef) viel wat tegen: de calamaris (inktvissenarm) was te hard gefrituurd, de satés erg zout, en de pasta uit de oven aan de randen wat zwart geblakerd. De tzatziki en tarama waren heerlijk. De baklava op het einde was super: half warm, zoet en krokant.

3 maart 2018 beoordeeld

Met ons gezin van 4 hebben we hier kunnen genieten van een avondmaal. De bediening was heel aangenaam en vriendelijke en de aanpassingen van onze keuzes met onze eigen wensen was geen probleem en het eten was ook nog lekker .

Reizigers die Tzikis bekeken, bekeken ook

Rijmenam, Antwerpen
Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

In Tzikis geweest? Deel je ervaringen!