“Gewoon gaan eten”

Keukens: Belgisch, Steakhouse
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hadden sinds gisteren de eerste mosselen. Ze waren dan ook super, lekker echt mooie mosselsen, mosselsaus iets minder, frietjes ok, maar extra moeten betalen voor mayonaise bij de frietjes vind ik erover, als je voor 1 kg mosselen 23€ betaald kan er voor 2 personen toch een gratis potje af. Personeel was heel vriendelijk, de baas, zoals altijd weer veel minder

4 maart 2018 beoordeeld

Al ruim 10 jaar kwam ik hier regelmatig eten en was alles top, maar de laatste keer was ronduit triest.Toen we ons eten kregen hebben we nog drinken besteld, na 45 min wachten op onze drank (ondertussen zelfs al 2e rib besteld en gekregen) en 3 maal vragen waar deze bleef, was de uitleg: het zal nog even duren want het is heel druk aan de bar... zwak excuus voor één cola en één pint. Uiteindelijk drank bij het dessert gehad. Garçon stond ook meer naar het plafond te kijken dan naar zijn klanten en zag niet als je teken deed.
Het is nog maar een zielige schim van wat het vroeger was!
Jammer dat je als baas zoiets laat gebeuren, dat jaagt je klanten weg...

12 februari 2018 beoordeeld

Alhoewel de gerechten vrij duur geprijsd zijn moet je voor alles bijbetalen. De bediening is maar matig en ongeïnteresseerd.

21 januari 2018 beoordeeld

Deze brasserie is vooral lawaaierig en toen ik de kaart in mijn handen had was ik meer dan verbaasd. Supplementen tot en met : voor de sausen, voor de frieten, voor de mayonaise. Is dat nog van deze tijd? Wij hebben gekozen voor de scampi's en het vispannetje maar daar was er veel te veel saus een zee van saus! En, hoe dat de 2 mannen die daar rondlopen gekleed zijn. Wij hadden beter verwacht.

21 januari 2018 beoordeeld

Voor service en vriendelijkheid moet je hier al niet komen. Je wordt behandeld als een stuk vuil. Nooit kom ik hier nog!

Reizigers die Jan De Volksschilder bekeken, bekeken ook

Haacht, Vlaams-Brabant
Rijmenam, Antwerpen

In Jan De Volksschilder geweest? Deel je ervaringen!