“Mooi uitzicht”

beachclub Nu
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Biddinghuizen
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden de locatie erg mooi en de bediening top, maar het eten viel ons tegen.
Gepureerde groentes, geen idee waarom,spareribs lekker, spies van biefstuk oké, prijs kwaliteit niet oke.
Ik denk dat we heus nog wel een keertje een wijntje komen drinken voor het leuke plekje en het mooie uitzicht, maar voor het eten zoeken we liever een ander plekje.

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2019 beoordeeld

Top restaurant, met uniek uitzicht. Leuke bediening en gezellige muziek met dj. Erg lekker met goede prijs kwaliteit

Datum van bezoek: augustus 2019
15 mei 2019 beoordeeld

Restaurant op een mooie locatie. Fijn terras met uitzicht op het strand. Eten viel wat tegen. Prijs kwaliteit verhouding matig.

Datum van bezoek: april 2019
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een high wine met heerlijke drankjes en gerechtjes. Ruim voldoende voor een prima prijs. En dat alles op een prachtige locatie aan het veluwemeer! Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons huwelijksfeest hier gevierd dat was een fantastisch mooie ervaring, personeel is super vriendelijk en de kok weet wat lekker is. vandaag weer heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die beachclub Nu bekeken, bekeken ook

In beachclub Nu geweest? Deel je ervaringen!