eDreams
Travelocity
Trip.comUS$ 103
3 weken geleden beoordeeld

Vanwege een trouwerij een hotel overnachting bij dit hotel geboekt.
Ik kan niet anders dan lof uitspreken voor dit hotel!
Wat een keurige nette kamers en vooral de bedden die liggen super ook niet te vergeten de kussens je hebt keuze uit een dunne of een wat dikkere kussen. Kortom een prima net hotel met vriendelijk personeel !
Het ontbijt was ook prima genoeg keus voor brood en beleg.
Echt een aanrader mocht je in de buurt van Biddinghuizen een hotel zoeken.

Datum van verblijf: juli 2021
3 weken geleden beoordeeld

Allereerst een leuke ontvangst bij de receptie met duidelijke uitleg over de mogelijkheden over wat het hotel te bieden heeft. De kamers waren zeer netjes en vooral heel schoon. Ontbijt was goed, voldoende alleen de sfeer van de zal was iets minder naar onze mening maar de ligging en uitzicht was daarentegen weer super. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 29 april 2021

Fantastisch ruime kamers en het kostte mij moeite om 's ochtends uit het zachte comfortabele bed te stappen.
Gezien de omstandigheden werd het ontbijtje op de kamer bezorgd (niet verkeerd overigens) evenals het diner. Gesmuld van de zelfgemaakte reekroketjes en groene asperges met gepocheerd eitje. Dikke complimenten aan de kok.

Enige minpuntje, er lag geen schrijfgerei, maar dat kan ook juist ivm Corona zijn weggehaald.

Kortom; een aanrader!

Kamertip: Rondom vrije uitzichten.
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 12 april 2021

Wij hadden geboekt via social deal. Fijne grote kamer (luxe). Fles bubbels, heel uitgebreid ontbijt en een 3 gangen diner. Badkamer met bad en douche. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook nog een dag fietsen gekregen. Erg mooie omgeving. Genoten en zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 23 oktober 2020

Prachtige plek. Heerlijk rustig. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten in het restaurant is super. Ligt erg centraal. Echter wat een slechte matrassen. 3 nachten liggen vechten met ons bed. Ben bij thuiskomst gelijk naar de fysio gegaan. En ik heb eigenlijk nooit last van mijn rug. Blijkt dat alle bedden al nieuwe matrassen hebben gekregen, behalve die van de begane grond.
Verder zijn de kamers verouderd,
oa. vloerbedekking, ramen kun je niet open zetten, draairaam, deze zet je s'nachts en overdag niet open op de beganegrond. Daardoor was de kamer erg warm. Toilet was proper maar wel heel erg klein. Badkamer is verouderd maar super schoon. Heerlijke douche.

Datum van verblijf: oktober 2020