Beoordeeld op 25 augustus 2020

wij hebben als familie erg genoten hier. we zijn helemaal tot elkaar gekomen. er zijn ondanks corona genoeg activiteiten en dingen te doen voor het hele gezin, zoals elke ochtend de knutselclub en de miniglof banen. het personeel en het park letten erg goed op alle corona maatregelen. alle bingos en alles in de plaza is perfect geregeld. nu ook zeker nu alles weer oploopt. het animatie team is erg leuk en enthousiast. elke keer wanneer we ze tegen komen werd ik helemaal blij. kortom we hebben het super gehad!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Het park is schoon en mooi aangelegd. Service alleen belabberd! Te weinig n erg jong personeel op te veel bezoekers. Personeel neemt ook hun verantwoordelijkheid niet voor de fouten die gemaakt worden. Zo hebben we 3x op het terras gezeten zonder dat we ons drankje kregen. Heb nog een tal van voorbeelden. Zo wordt er gevraagd het te melden als je last hebt van de processierups. De boom bij ons verblijf zat vol met nesten. We hebben dit gelijk gemeld eb na de eerste melding nog 4x. Op dag 10 van onze vakantie kwamen ze de nesten verwijderen. Als klap op de vuurpijl was mijn dochter haar tasje vergeten. Dit werd ons gelijk netjes gemeld echter daarna was zowel de receptie als de manager niet meer bereikbaar. Ook via de mail kregen we amper respons. Mijn man had een verzendlabel aangemaakt op uiteindelijk hun verzoek echter het tasje kwam nooit. Hierop heeft mijn man anderhalf uur gereden om het tasje te halen. We waren immers al 5 weken verder. Het was even zoeken voor ze maar uiteindelijk kwam het tasje boven water. Hopelijk veranderd dit gauw want zonder goed personeel en wat meer klantvriendelijkheid graaft dit park zijn eigen graf! Zonde!

Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Pluspunten: Schitterend huis om te zien. Super mooie, grote, goed onderhouden tuin! Ruim huis van binnen.

Minpunten:
- niet goed schoongemaakt
- spullen van vorige gasten lagen nog in de kasten.
- vuile vaat van de vorige gasten stond nog in de vaatwasser.
- beide doucheputjes zaten verstopt van de haren van de vorige gasten
- douchecabine beide niet schoon gemaakt
- 5 slaapkamers , maar 1 slaapkamer waar een raam open kon. Dus totaal geen frisse lucht in het huis.
- zeker niet corona proef qua ventilatie
-Doordat er bijna geen ramen open konden was het 30 graden in huis.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2020

Aangenaam verrast bij aankomst. Vanwege Corona een rijdende Check in. Dit verliep zeer vlot en het personeel was erg vriendelijk. We hadden een splinter nieuw huis. Van alle gemakken voorzien. We hebben een hele fijne vakantie gehad aan het Veluwemeer. Komen zeker terug .

Beoordeeld op 2 augustus 2020

3 nachten stacaravan 422 euro... bij aankomst niet schoongemaakt. persoonlijke spullen vorige gasten lagen er nog. alcohol, eten, gegevens(!!). Zelf een schoonmaakster moeten regelen op het park (is beleid) en zij kwam aan met een lapje en allesreiniger. Niet volgens Covid-19 richtlijnen schoongemaakt.. Voelde niet fijn. Volgens site houdt het park zich volledig aan de richtlijnen (40 mensen in zwembad) maar nee hoor 150+ man in het zwembad. Wellness dicht, bowlingbaan dicht, mochten niet van de glijbaan. Wat blijft er dan over? Pizza mario €10,50 per stuk voor een DIEPVRIES pizza. Afzetterij, €31,50 betaald voor niks. Onaardig personeel, geen bordjes op het park dus je moet alles vragen en ze wijzen een kant op en zeggen ''daar''. Personeel oogde duidelijk verveeld en niet enthousiast of gastvriendelijk. In principe moet je het maar allemaal zelf uitzoeken op het park. Bingo zaal zat +150 man in, niet volgens richtlijnen. Was je het er niet mee eens? Dan moest je maar naar huis gaan, werd verteld via de microfoon. Weer zo lekker gastvrij van het ''RESORT''!
In het huisje 1 gaspit werkte fatsoenlijk, van de pannen wil je je kinderen nog niet laten eten en bij elke auto die voorbij kwam lag je te shaken in bed.

Geen 1 excuus ontvangen. Hoofdkantoor gebeld en ook zij hadden slechte ervaringen met het park. Maar konden niks voor ons betekenen. Kregen een horeca voucher. Fijn voor hun, meer omzet.

1 x NOOIT MEER!

Kamertip: zou niet gaan als ik jou was