“Lekkere Duitse schnitzel ”
Beoordeling van Tom's Pan German Bakery

Tom's Pan German Bakery
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Nuevo Arenal
Keukens: Duits
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Afhalen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Afhalen
17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch uit Duitse keuken, van bradwurst tot Schnitzel. Als je wilt kun je Duits spreken. Het zelfgebakken brood en gebak hebben we niet geprobeerd, mag zag er wel lekker uit. Good value for money.

10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet onder de indruk. Bediening traag, duurt erg lang voor het broodje er is. Beleg bestaat meer uit rauwkost dan iets anders. ham en kaas weinig smaak. Broodjes zijn wel goed.

Een TripAdvisor-lid
19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing, eindelijk een echt lekker vers broodje, neem de braadworst, je hoeft je niet te schamen ;) En een écht goed espresso'tje!! Heerlijk!

2 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze trip van La Fortuna naar Liberia passeerden we Tom'pan german bakery in Nuevo Arenal. Schitterende eenvoudige plaats om lunch te nuttigen. Er is voldoende keuze en zeer lekker zelfgebakken brood. Een echte aanrader.

7 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ff stukje rijden op een kronkelweggetje, maar die heerlijke braadworst maakt alles goed. En heel lekker versgebakken brook!

Reizigers die Tom's Pan German Bakery bekeken, bekeken ook

Nuevo Arenal, provincie Guanacaste

In Tom's Pan German Bakery geweest? Deel je ervaringen!