Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Expedia.comUS$ 49
Algotels
PricelineUS$ 49
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door een medewerkster (welke bovendien zeer goed Engels sprak). Inchecken verliep zeer vlot, totdat ons op het laatst werd gevraagd een creditcard in te leveren als borg voor de hotelkamer. Niet in het bezit van een creditcard en het hotel was geboekt door/via externe (reis)organisatie die dit niet had opgenomen in de kleine lettertjes. Uiteindelijk hebben we dit via een omweg met een medewerkster op kunnen lossen.

Kamer was netjes en schoon. Er staat een bed, bureau en stoel en er hangen een paar kledinghangers onder een plank waar je een paar spulletjes kwijt kunt. Er was een tv aanwezig echter met enkel en alleen keuze uit Spaanse zenders. Gezien dit toch hoofdzakelijk een hotel is waar je enkel slaapt en doucht was dit laatste niet iets waar we wakker van lagen (bedden waren zeer comfortabel). Kussens en lakens ook helemaal goed.
Badkamer met zeer ruime douche en wc en wastafel.

Airco was aanwezig en deed het super. Hier hadden we niet al te hoge verwachtingen van gezien de (meestal niet al te positieve) reviews van eerdere klanten maar dit viel ons echt ontzettend mee. We konden de temperatuur zelf instellen. Dat het raam van de kamer niet open kon was hierdoor dan ook geen punt.

Konden de dag voor vertrek bij de balie van het hotel een taxi reserveren en binnen 10 seconden was dit geregeld. Helemaal super.

Datum van verblijf: augustus 2018
Miguel Ángel E, Guest Relations Manager van Travelodge Valencia Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Geachte Hester, van Travelodge willen we u bedanken dat u ons uw tijd heeft gegeven om ons te waarderen en een opmerking achter te laten. Het was heel leuk om haar in ons hotel te hebben en we waarderen ook haar positieve opmerkingen over het personeel van het hotel. We waarderen alle waarderingen van onze klanten omdat hun maximale tevredenheid onze reden is om te zijn. We kijken er naar uit om je weer te verwelkomen in Travelodge tijdens je volgende verblijf in Valencia

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Alvorens met de voor het hotel gelegen metro naar het vliegveld te gaan, slapen onze laatste nacht in de travellodge.
Na het inchecken gaan we naar onze kamer waar we blij verrast zijn. De kamer is basic, maar voldoende ruim en met een nette badkamer en een wat harder maar prima bed. De kamer is verder voorzien van airco en een tv. Er komt wel wat geluid van buiten de kamer binnen, al valt de overlast daarvan reuze mee. Ontbijt is niet inbegrepen, maar er kan desgewenst een ontbijtbuffet worden bijgekocht. Ook is het mogelijk iets bij de naastgelegen supermarkt te kopen en onderweg op te eten.
Met de metro naar het centrum (xativa) doe je in een klein half uurtje en kost je €5,- retour.

Datum van verblijf: september 2018
Miguel Ángel E, Guest Relations Manager van Travelodge Valencia Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Heel erg bedankt voor het achterlaten van ons deze complete opmerking over het hotel en uw verblijf dat we volledig zeker zullen zijn zeer nuttig voor andere reizigers. Van Travelodge danken wij u ook voor het positief beoordelen van de nabijheid van de luchthaven, de ruimtelijkheid van de kamers en de uitrusting van de kamers. We stellen de opmerking zeer op prijs. Het was me een waar genoegen u in ons hotel te hebben en we zullen zeer binnenkort genieten van uw aanwezigheid bij Travelodge.

Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Kwamen om Middernacht aan, 3 goede kamers met bad en ontbijt plus babybed. Piccobello in orde. Hotel is op 10 minuten lopen. Let op taxis nemen geen babies mee! Dus deel van de groep met koffers en taxi rest liep 10 minuutjes. Goed uitgebreid ontbijtbuffet en kinderstoeltjes ☺. Top .

Datum van verblijf: juli 2018
Miguel Ángel E, Guest Relations Manager van Travelodge Valencia Aeropuerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

We waarderen George zeer die ons de hoogste beoordeling heeft gegeven. We zijn blij te weten dat u onze kamers, ontbijt en locatie positief heeft beoordeeld. We stellen uw opmerkingen op prijs. Voor ons was het een waar genoegen om u van dienst te zijn en we kijken er naar uit om u snel terug te zien.

Beoordeeld op 21 maart 2017 via mobiele applicatie

We verbleven een nacht in dit hotel, omdat Wij een vroege vlucht hadden de volgende dag. Voor ons was dit de beste optie, omdat wij daar onze auto konden achterlaten en het metrostation Rosas ligt precies aan de overkant van het hotel. Er zijn gratis parkeerplaatsen in de straten nabij het hotel. Soms is het even zoeken, maar het lukt altijd wel om een plek te vinden. Vanuit het hotel is het maar één halte tot de luchthaven. De ontvangst bij aankomst was zeer vriendelijk. Onze kamer op de eerste etage was ruim, eenvoudig, maar verder correct en schoon, evenals de badkamer. Er was voldoende Badlinnen en toiletartikelen. De slaapkwaliteit van de bedden was goed. WiFi was gratis beschikbaar en de ontvangst op de kamer was prima. De kamer was goed geïsoleerd, maar de metro aan de overkant kon je wel lichtelijk horen. Wil je nog Valencia bezoeken dan kan dat ook makkelijk met de metro. Er zijn wel winkels en kleine cafés in de nabijheid, maar geen leuke restaurants. Het hotel heeft wel 24 uurs service en biedt ook warme maaltijden aan. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend en ik beveel het graag aan.

Datum van verblijf: maart 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 19 december 2017

Geachte klant,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Travelodge en we waarderen uw positieve beoordeling van de locatie van het hotel en onze services en kamers. We zijn verheugd te weten dat u optimaal hebt uitgerust, voor ons is de rest van onze klanten fundamenteel.

We hopen je weer te mogen verwelkomen bij je volgende bezoek aan Valencia!

Beoordeeld op 19 maart 2017

Travelodge bevindt zou naast de metro. 's avonds geen last van het vliegverkeer. Vriendelijk personeel aanwezig. Kamers zijn schoon. Goede douchegelegenheid. Kleine bar aanwezig op de begaande grond met gratis WIFI.

Datum van verblijf: november 2016