Beoordeeld op 29 augustus 2020

Logeerden 2 nachten in les 100 Ciels. Warm onthaal ! Nette kamers met standaard uitrusting en comfortabele bedden. Verzorgd ontbijt en 's avonds verwend met lekkere 3 gangen menu. Restaurant op 1ste verdieping met vergezicht op Aérodrome en bossen. Aan te raden locatie om de omgeving te ontdekken! Prijs/kwaliteit : top!

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Er wachtte ons een familiale ontvangst. Het hotel is heel netjes, de kamers voorzien van alles wat je nodig hebt, zonder overdadige luxe. Goeie bedden. Een verzorgd ontbijt en lekkere koffie. Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit dus dik oké.
Als bonus heb je een restaurant met een heel goede keuken, traditioneel en toch verrassend.

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Recent 2 nachten verbleven in het hotel.
We werden goed onthaald door de perfect Nerderlandstalige Glenne.
Propere kamers, goeie bedden, WC en badkamer klein maar OK.
Muisstil 's nachts, dus lekker geslapen
We hebben héél lekker gegeten.
Overdag in de buurt gewandeld, mooie streek.
Correcte prijzen.

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Wij waren 3 dagenin Les 100 Ciels. Het hotel is gelegen aan de Aerodrome van Saint Hubert. Leuk om de activiteit van vliegtuigjes en zweefvliegers te bekijken. Omgeving is prachtig om te wandelen. Hotelaccomodatie is basic maar dik in orde. Kleine kamers maar nieuw en netjes. We werden vriendelijk ontvangen door de uitbater en familie. Leuke bar en restaurant met breed uitzicht op het vliegveld en omgeving. Lekker en veel gegeten van het wisselende driegangenmenu. Voorgerechten als ardense paté, ardense ham, tomaat mozarella, salade niçoise. Hoofdgerechten als forel, zalmfilet, parelhoen, eendeborst, ...
Wij komen terug !

Beoordeeld op 30 oktober 2016

Prima hotel, budget prijs, kamer niet groot, geen luxe, maar voldeed prima voor een nacht. Zeer schone kamer! Vriendelijk onthaal door de eigenaar en 's avonds boven verwachting erg lekker gegeten. Eigenaar staat zelf in de keuken! Wij gaan zeker nog eens terug!

Kamertip: Wij hadden de kamer het dichtst bij de balie, maar ondanks dat het restaurant 's avonds helemaal vol zat hebben wij er geen last van gehad.
Datum van verblijf: oktober 2016