“Fijne gerechten en zachte bediening”
Beoordeling van De Linde

De Linde
Geclassificeerd als nr. 6 van 29 Restaurants in Tervuren
Keukens: Frans
29 januari 2018 beoordeeld

We waren hier al enkele keren met een tiental personen en genoten het menu. Absoluut goede prijs-kwaliteit, en je kan zonder probleem een gerecht laten vervangen (bv als je geen vlees lust). De porties zijn eerder klein, maar de smaken zijn top! Neem gerust de aangepaste wijnen, men schenkt vlot bij.

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier voor de eerste maal en werden heel vriendelijk en warm onthaald. Kregen even na het bedienen van ons aperitief een heel lekkere hapje. Het voorgerecht waren perfect gebakken st Jacobs vruchten met een heel lekker sausje... hoofdgerecht was weer top. Dit is een klassiek restaurant waar je waar voor je geld krijgt....

16 oktober 2017 beoordeeld

Aangename culinaire avond gehad,over de hele lijn ,lekkere,fijne keuken,goede betaalbare wijnen,zacht aangenaam interieur.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het marktmenu ad 40 EUR is ons niet meegevallen.
Duur voor kwaliteit die we kregen. Soep was geen topper. Hoofdgerecht mocht beter afgekruid. Dessert simpel maar toch nog beste gerecht van het menu.

Bediening en onthaal wel uitstekend.

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Degustatiemenu met aangepaste wijnen is absolute aanrader. Salade met kreeft, gebakken foie gras, kalfsmedaillon met bospad de stoelen, verrukkelijke chocolademousse. En heerlijk bijpassende wijnen.

Reizigers die De Linde bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In De Linde geweest? Deel je ervaringen!