“Lekkere Italiaanse keuken”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2018 beoordeeld

Lekker eten en sfeervolle inrichting. Jammer dat de 2 dames die bedienden geen woord Nederlands praten en zelfs geen moeite deden. De meertalige vriendelijke beter kon dit dan weer goed maken.

9 september 2018 beoordeeld

Heerlijk op het terrasje, lekker Italiaans eten voor een redelijke prijs en een vriendelijke bediening... de ingrediënten voor een geslaagd etentje. Wij komen zeker terug!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader in Tervuren. Zeer vriendelijke bediening, keuze uit diverse gerechten. Zowel de Lasagna als het trio van pasta waren zeer lekker.

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaak van het eten is goed maar de lasagne was koud terug gestuurd en 2e keer wel warmer maar niet hoe het moet. Dan eerst nog 5min langer moeten wachten met 2 personen omdat ze het vergeten waren en dan is het nog koud. Met alleen een hoofdgerecht kom je ook niet echt toe. Voor de kinderen vind ik 10€ ook te veel ze krijgen de helft van een gewone portie maar je betaalf wel bijna evenveel. Ze Komen de water glazen afruimen terwijl je nog een fles water op tafel hebt staan. Niet echt georganiseerd.
Jammer had nogtans veel positiefs gehoord

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ten eerste is de akoustiek niet goed.
Het restaurant is veel te rumourig voor een gzellig diner.
De gerechten komen erg snel.
Mijn vriendin nam fettucine met mosselen en vongolé. De schelpen, noch de mosselen waren gaar. Het bord was waterig en de smaak was veel te flauw.
Als ze vroegen hoe het was en we zegden onze mening kregen we te horen dat we dit sneller moesten melden.
Daarna kregen we te horen dat het de ene dag beter is dan de andere... vreemd antwoord.
Mijn gerechten waren wel ok, maar als je 140€ in totaal betaald (met wijn en dranken) dan verwacht je voor een Italiaan dat alles top is.
Peccato! Op naar een ander restaurant...

Reizigers die La Cantina Italiana bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

In La Cantina Italiana geweest? Deel je ervaringen!