“Goede Italiaan, geen pizza”
Beoordeling van La Cantina Italiana

La Cantina Italiana
Geclassificeerd als nr. 9 van 31 Restaurants in Tervuren
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed Italiaan waar je lekker kan genieten van goede gerechten.

De proeverij van vis is een echt aanrader.

Jammer genoeg geen pizza’s.

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mossel-vongole soepje was heerlijk. De calamari friti van mijn gezelschap leken OK. De ravioli hoofdgerechten van mijn gezelschap waren OK maar niet super.
Mijn osso bucco was maar net genoeg gebakken zodat de gepanneerde buitenlaag eerder een papje dan een korstje was. Rode huiswijn OK.

Na binnenkomen 20 min wachten op kaart was vrij lang.

En de kennis van en de bereidwilligheid tot wat Nederlands was 0,0. En dat in Tervuren!

24 oktober 2017 beoordeeld

Met vrienden voor de eerste keer bezocht. Relax en prima ontvangst. Voorgerecht met scampi zeer smakelijk. Hoofdgerecht voor mij met rundvlees, rucolla en parmezaanse kaas zeer aan te bevelen. Voor de vrienden lamskroon eveneens smakelijk geserveerd. Wel was het gerecht Milanese en met schnitsel te droog en dat kan beter. De rode wijn lombardi was een prima keuze alhoewel wij een rosé gevraagd hadden. Toch een zaak om terug te keren. Prima service.

22 augustus 2017 beoordeeld

Zéér lekker! Geen pizzeria, wel echte italiaanse keuken.
Maar hou er rekening mee, niet de goedkoopste.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker verse producten
Na al het lekkers zalig om de calorierijke voeding af te wandelen in het bos om de hoek

Reizigers die La Cantina Italiana bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

In La Cantina Italiana geweest? Deel je ervaringen!