“zeer goede locatie”
Beoordeling van Het Spaans Huis

Het Spaans Huis
Geclassificeerd als nr. 6 van 31 Restaurants in Tervuren
Keukens: Café
Beschrijving: Het Spaans Huis is een cafeetje in het midden van het park van Tervuren. We serveren lokale producten (lekkere bieren, sapjes, wijn en limonade uit de regio). Je kan ook genieten van een kleine keuken. Je kan kiezen voor een assortiment van vlees en/of kaas bij je drankje of vraag naar de lunch van de dag (tot 15u). Je kan ook genieten van ons assortiment van taarten. Het Spaans Huis wordt uitgebaat door het maatwerkbedrijf 3WPlus werk vzw. Deze vzw stelt langdurig werkloze personen tewerk met het oog op werkervaring en opleiding te bieden.
1 juni 2018 beoordeeld

deze taverne bevind zich midden in het park van tervuren op een wondermooie plek , er is een zeer goeder service , men kan simpel eten van een goede kwaliteit, plaats die aan te raden is

7 april 2018 beoordeeld

dit is een prachtig gelegen taverne, het is een van de mooiste plekken van het park ,de bediening en kwaliteit zijn correct

2 april 2018 beoordeeld

Fijne plek om tijdens een fietstocht even halt te houden. Ze bieden eenvoudige gerechten aan aan een schappelijke prijs.

27 februari 2018 beoordeeld

Zeer gezellige plaats voor een koffie, drankje of snack. We waren hier na een wandeling tijdens het koude weer in Februari. We gingen binnen voor een koffie en zijn er twee uur gebleven en hebben wel meer dan een koffie gedronken (en gegeten). Het is er echt knus, warm en gezellig, enerzijds omwille van het warme interieur, maar meer nog dank zij het vriendelijke en oprechte onthaal van de gerante. Een echte aanrader als je in het park van Tervuren bent !

9 juni 2017 beoordeeld

lekker voor na een wandeling, zeer beperkte kaart en het stelt ook niet veel voor, maar prijs kwaliteit is het lekker als tussendoortje met een kaasplankje en een biertje

Reizigers die Het Spaans Huis bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Het Spaans Huis geweest? Deel je ervaringen!