“heerlijk en eerlijke keuken”
Beoordeling van Gambrinus

Gambrinus
Geclassificeerd als nr. 14 van 31 Restaurants in Tervuren
Keukens: Belgisch
8 juli 2018 beoordeeld

Reeds verschillende malen langs geweest.
Steeds een simpele kaart maar lekkere keuken.
Het hammetje is een aanrader.
De lokale bieren zijn een pluspunt
Ik kom zeker nog langs.

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zijn mijn vriend en ik al regelmatig komen eten (we woonden vroeger in Tervuren) en geen enkele keer waren we teleurgesteld. De twee dametjes die de brasserie uitbaten zijn heel sympathiek en zorgen voor een familiale sfeer. De heerlijke gerechten zijn altijd met zorg en smaak bereid, en dat aan een meer dan correcte prijs. Een dikke aanrader!!

13 april 2018 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen voor een lunch net voor de wandeling in het park.
Een eerder ouderwets interieur, maar niks mis mee.
Vriendelijke en professionele bediening door jonge kerel die zeker nog wat kan bijbrengen aan heel wat leeftijdsgenoten. Ook de dames zorgden voor een spontane en fijne service.
De tomaat garnaal werd eenvoudig opgediend, met wat sla (dressing vonden wij wel iets minder), een half hardgekookt eitje en wat mayo. Maar de tomaat was gepeld (dit zie je niet vaak in een gewone brasserie) en de garnalen smaakten zeer vers.
Bij de koffie kregen we een klein, maar heerlijk (zelfgebakken?) wafeltje.
Al bij al een fijne ervaring!

27 februari 2018 beoordeeld

Gambrinus is altijd open ! Dus, op zoek naar een plek om te lunchen op maandag...hier kan het. Verwacht geen luxe eettempel, maar wel een eerlijk eethuis met een goede, eenvoudige en smakelijke klassieke keuken. Vorige week de witloof-hesp-kaas schotel gegeten (gegratineerd in de oven)...heerlijk ! Bediening is persoonlijk en vriendelijk. Een aanrader dus.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goed vertoeven aan de markt van Tervuren. Lekkere mosselen met pasta, kerstomaatjes en basilicum gegeten. Huisrosé paste er goed bij

Reizigers die Gambrinus bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Gambrinus geweest? Deel je ervaringen!