“Aangenaam warme sfeer, verzorgde gerechten”
Beoordeling van 't Sot Genoegen - GESLOTEN

't Sot Genoegen
Keukens: Belgisch
5 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal adres om na een wandeling in het park gezellig te genieten. Wij waren met 5 en hebben 4 verschillende gerechten besteld, allemaal lekker & verzorgd. Prijs/kwaliteit verhouding is uiterst correct. Ligging : op 5 min te voet van de Markt van waar rechtreekse toegang tot het park. Een aanrader !

18 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al heel lang en elke keer opnieuw komen we hier graag! Altijd lekkere biertjes en de eigenaar kan je altijd met kennis van zaken iets lekker aanraden. Naast het lekker bier ook altijd lekker eten. No nonsens, lekker, aangenaam, mooi kader en in de zomer een mooi terras. Absoluut een aanrader! Reserveren is aan te raden!

12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak is precies wat het moet zijn een doodgewoon café, een typisch bruine kroeg. Met een fameuze bierkaart is de bierliefhebber er echt thuis. Dat samen met de volksheid van de zaak maken dit café een absolute aanrader. Een 10 voor gezelligheid.

7 februari 2015 beoordeeld

Naar het Sot Genoegen gaan is altijd een beetje thuis komen. Ze hebben een beperkte kaart met zeer lekker gerechten en voor ieder wat wils, ook de vegetariër kan hier zeer lekker eten! De seisoensgebonden suggesties zijn een aanrader. In de zomer is het aangenaam vertoeven op het terras.

• Sfeer
1 september 2014 beoordeeld

Basis snacks en suggesties, steeds lekker. Gemoedelijke sfeer. Basic interieur. Vriendelijke bediening.

• Sfeer

Reizigers die 't Sot Genoegen bekeken, bekeken ook