“Aangenaam verrast”
Beoordeling van Lunchroom Au Flan Breton

Lunchroom Au Flan Breton
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Tervuren
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Au Flan Breton is een gastvrij etablissement waar je ongestoord kan genieten van heerlijke, artisanale creaties die vers uit de ovens komen van onze bakkerij of die ontsproten zijn uit het culinair vakmanschap van onze chef-kok.
18 februari 2018 beoordeeld

Na wandeling in Zoniënwoud met Bongo-bon menu voor twee geprobeerd.
Van reservatie tot afrekenen alles vlot en vriendelijk verlopen. Lekker 3 gangen menutje met glas wijn en lekkere koffie inbegrepen voor zeer schappelijke prijs. Sympathieke en flexibele bediening.
Hier komen we nog wel (wanneer toevallig in de buurt) nog zeker eens terug!

Caroline v, Manager van Lunchroom Au Flan Breton, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Bedankt voor de fijne recensie!

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs hier iets gegeten en gedronken.

Zeer attente en behulpzame bediening.

Goede kaart met ook redelijk wat minder bekende en streekbieren.

Ruime keuze gerechten, met ook een aantal suggesties

Had de hamburger genomen. Was perfect gebakken met de krokante frietjes erbij.

Zeer aangenaam adresje, voelt je echt welkom als je binnenstapt.

Zeker voor herhaling vatbaar

Caroline v, Manager van Lunchroom Au Flan Breton, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Bedankt voor de uw feedback!

6 september 2017 beoordeeld

Ruime keuze en de gerechtjes zijn verzorgd en lekker klaar gemaakt. Wel redelijke dure prijzen. Uiteindelijk is het geen restaurant.

Antwoord van management:Gereageerd 8 september 2017

Dank u voor de leuke beoordeling.

We bieden altijd dagverse en kwalitatieve producten/gerechten aan, waardoor wij genoodzaakt zijn iets meer te vragen.

Maar bedankt voor uw feedback.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker ontbijt, vers fruitsap, aangenaam en rustgevend! Lekkere en verse broodjes, en koffie steeds vergezeld van vers koekje.. verwennerij!

Antwoord van management:Gereageerd 31 juli 2017

Bedankt voor deze leuke waardering!

24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Prijs / Kwaliteit heel goed, eten was lekker.. Menu's aan zeer democratische prijzen, al reeds vanaf 14,95 euro voor een hele menu. De huisgebrande koffie was zalig ...

Antwoord van management:Gereageerd 31 juli 2017

Bedankt voor uw mening! :)

Reizigers die Lunchroom Au Flan Breton bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Lunchroom Au Flan Breton geweest? Deel je ervaringen!

;