“Gezellige plaats”
Beoordeling van Lunchroom Au Flan Breton

Lunchroom Au Flan Breton
Reserveren met
Lunchroom Au Flan Breton is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Tervuren
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Au Flan Breton is een gastvrij etablissement waar je ongestoord kan genieten van heerlijke, artisanale creaties die vers uit de ovens komen van onze bakkerij of die ontsproten zijn uit het culinair vakmanschap van onze chef-kok.
6 september 2017 beoordeeld

Ruime keuze en de gerechtjes zijn verzorgd en lekker klaar gemaakt. Wel redelijke dure prijzen. Uiteindelijk is het geen restaurant.

Antwoord van management:Gereageerd 8 september 2017

Dank u voor de leuke beoordeling.

We bieden altijd dagverse en kwalitatieve producten/gerechten aan, waardoor wij genoodzaakt zijn iets meer te vragen.

Maar bedankt voor uw feedback.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekker ontbijt, vers fruitsap, aangenaam en rustgevend! Lekkere en verse broodjes, en koffie steeds vergezeld van vers koekje.. verwennerij!

Antwoord van management:Gereageerd 31 juli 2017

Bedankt voor deze leuke waardering!

24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Prijs / Kwaliteit heel goed, eten was lekker.. Menu's aan zeer democratische prijzen, al reeds vanaf 14,95 euro voor een hele menu. De huisgebrande koffie was zalig ...

Antwoord van management:Gereageerd 31 juli 2017

Bedankt voor uw mening! :)

4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen een slaatje en de gourmetburger. Beiden waren enorm gezouten en gezien de prijs die we betaalden, kregen we veel te weinig. De kaaskroketten als voorgerecht waren wel ok (veel fout kan je niet doen met een diepvrieskroket), maar opnieuw: klein. We kwamen echt met honger buiten. De pitabar tegenover biedt een betere prijs/kwaliteit! Ook voor de service moeten we niet teruggaan, nadat we de rekening betaalden, was de tafel nog niet afgeruimd. Onze klachten mochten we gerust op hun formulier invullen...

3 september 2016 beoordeeld

Een drukke zaak, maar dit is verstaanbaar. Wat aangeboden wordt is van goede kwaliteit en wordt met zorg opgediend. Is wel aan te raden voor snacks en ook voor een goed stuk taart.

Reizigers die Lunchroom Au Flan Breton bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Lunchroom Au Flan Breton geweest? Deel je ervaringen!