“Pensioen vieren”
Beoordeling van Bistro Mille

Bistro Mille
Geclassificeerd als nr. 15 van 31 Restaurants in Tervuren
9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met ons 8 komen vieren. Vriendelijk onthaal. Andere plaats gevraagd omdat we met kinderen waren en wouden wat meer aan de kant zitten dan in het midden van het restaurant. Was absoluut geen probleem! Aperitief was in orde. Voor de Hoofdgerechten hadden we vooral vol au vent en hamburgers gekozen. Voor de 2 kids was er ook iets lekker voorzien. Ikzelf had de hamburger en daar was niets op aan te merken! Zeer lekker. De vol au vent leek mij niet vers bereid te zijn en dat bevestigde mijn ouders ook. Was niet slecht maar ook niet om over nr huis te schrijven. Wat het voor ons nog moeilijker maakte is een ganse horde kinderen die een verjaardagsfeestje hadden aan de tafel achter ons. Dat vind ik absoluut niet kunnen. Tenslotte wil iedereen rustig kunnen tafelen en dat was verre van mogelijk. Ik zou daar mee oppassen wanneer men zo'n zaken inplant of op zen minst mensen die dan ook reserveren verwittigen.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zicht op de vijvers, lekker eten in het park te Tervuren bij bistro mille. Wild seizoen is gestart, lekker konijn met pruimen! Een aanrader en een goede prijs/kwaliteit verhouding

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kijk uit naar het warmere weer. De kaart nodigt immers uit terug te komen. En de bediening is super. BBQ ke met de vrienden misschien?

20 maart 2017 beoordeeld

Hebben gisteren super lekker gegeten bij jullie.
Goede sfeer, super bediening en héél lekker eten.
Een aanrader voor iedereen.

• Sfeer
21 november 2016 beoordeeld

Lekker gegeten ( zeer malse en goed gebakken steak ).
Kindvriendelijk en deftige kinderschotels . Komen terug

Reizigers die Bistro Mille bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Bistro Mille geweest? Deel je ervaringen!