“een aanrader, mooi interieur”
Beoordeling van Het Park

Het Park
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Restaurants in Tervuren
1 juni 2018 beoordeeld

klein, maar opvallend door zijn overdekt terras met een Art Deco overspanning. specialiteiten en lekker eten zijn hier standaard. min puntje staat heel dicht bij de zijstraat.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met vrienden,top kader,vriendelijke obers,en een mooie kaart,de cote a los voor 50 euro 2pers. was van uitmuntende kwaliteit,goed gebakken en warm!!!!,bearnaise was zoals hij moet zijn.Een van de betere restaurant prijs-/kwaliteit.hebben ook een heel gezellig terras,in de zomer doe ik dit nog eens over'

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben niet briljant gegeten. De zalm en de kip waren erg droog. Ook de plaats toewijzing was erg onvriendelijk. Zaak had nog voldoende plaatsen maar de angst om een 4 pers tafel (die nooit bezet raakte) af te staan aan 2 pers ging voor de klantvriendelijkheid. Erg jammer. Dit wad eenmalig

22 december 2017 beoordeeld

Leuke bediening. Prijs kwaliteit goed.minpunten is dat men moet bij betalen indien er frietten of kroketten bijgevraagd worden. Misschien gratis bijvragen bij de eerste maal en dan supplement vragen bij de volgende!!!!!

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, snelle bediening en vriendelijke mensen ! Klein en gezellig restaurant wij gaan graag terug !

Reizigers die Het Park bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Het Park geweest? Deel je ervaringen!