“goed”

Foyer De Warandepoort - Tervuren
Geclassificeerd als nr. 19 van 31 Restaurants in Tervuren
1 juni 2018 beoordeeld

heel moderne gelegenheid met vooral veel ruimte, uitgebreid menu ,ook kort bij het park waar men rustig buiten kan zitten ,

Karel D, Manager van Foyer De Warandepoort - Tervuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Beste, dank U voor uw positieve reactie.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedineerd na een wandeling met een groep van 16 personen. Om te beginnen was de keuze gelimiteerd tot 3 gerechten waar we nog enigszinds konden inkomen. Bij de bestelling bleek dat er geen vlees of vis meer was. Enkel vol-au-vent, salade en spaghetti. Na 9 vol-au-vents besteld te hebben bleken er nog maar 2 voorradig te zijn. Maar hun flexibiliteit bleef beperkt tot 3 schotels voor de groep. Maar we konden wel ribbetjes bestellen. Deze bleken echter eerder gekookt dan gebakken (deed me aan bouillie denken). Bij de salades bestelden we een extra portie frieten. De frieten lagen echter op de schotels van de ribbetjes. Bleek dat we die hadden moeten delen. Op de rekening werd 6 euro per persoon extra aangerekend voor die enkele frieten die we dus hadden moeten delen. Als we hier een opmerking over gaven werden we uitgemaakt voor dommeriken. Nooit meer....

Karel D, Manager van Foyer De Warandepoort - Tervuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2018

Freya, op zondag moeten we onze menukaart beperken gezien het vele volk en onze te kleine keuken.Op zondagavond gebeurt het daarom dat vele schotels uitverkocht zijn.Met de extra frietjes is inderdaad het één en ander foutgelopen, we hebben ze U daarom ook terugbetaald.We hebben bij uw tafel geleerd dat een betere opvolging veel had kunnen voorkomen.Dank voor uw reactie.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij testen overal de kaas- en garnaalkroketten uit. In de Foyer zijn ze heel lekker! Ook goed voorzien van lekker krokant brood (mjammie) en een lekker fris slaatje. Dit is zeker een aanrader. Lekkere witte huiswijn. Wij komen zeker terug.

27 december 2017 beoordeeld

Het is een modern en aangename bistro/restaurant
Waar we iets gedronken hebben. Het viel op dat de jonge generatie kelners en dienster zeer vriendelijk waren . top !

Karel D, Manager van Foyer De Warandepoort - Tervuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dank U voor uw positieve reactie.Kanten tevreden stellen, dit is onze drive.

15 november 2017 beoordeeld

Op het terras of binnen, het is een prima plek om iets te eten of te drinken. Er is altijd wel volk en dat is gezellig. Een geliefde plek om elkaar te ontmoeten en even bij te praten, lekker dichtbij de bibliotheek en de theaterzaal, alles in hetzelfde gebouw.

Reizigers die Foyer De Warandepoort - Tervuren bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant

In Foyer De Warandepoort - Tervuren geweest? Deel je ervaringen!