“Mooi opgeknapt huisje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Val D'Arimont Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 11 hotels in Malmedy
1 november 2017 beoordeeld

We vinden wel dat het huisje te klein is voor 6 volwassenen. Voor 4 personen ging het net. Als het de hele tijd goed weer is ben je natuurlijk meer buiten. De weg naar het park kan wel een opknapbeurt gebruiken. We zijn diverse keren op het park geweest, de weg was echter nooit geweldig! Wat wel fijn is dat je de Ravel kunt gebruiken. De service wen het eten in het restaurant waren uitstekend!!!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
RichardVervaet, Eigenaar van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Bedankt voor uw inbreng. Ik zal uw reactie doorsturen naar de gemeente :-) Zij zijn nameijk eigenaar van de weg tot aan het brugje in ons domein. Ik ben al een tijdje vragende partij om de weg te renoveren. Uw reactie kan mij helpen om de druk nog wat op te voeren!

31 oktober 2017 beoordeeld

Wij komen al jaren naar hier en keren steeds weer terug met onze honden want die zijn zeer welkom ! Prachtig gelegen en rustig om van een welverdiende vakantie te genieten. De chalets zijn knus ingericht en met de kachel aan is het genieten !

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie

Bedankt voor uw enthousiaste reactie. Tot de volgende keer.

31 oktober 2017 beoordeeld

het restaurant op het park is van top kwaliteit en de huisjes zijn dik in orde. Er is een broodjes service maar geen winkel. Malmedy ligt op 15 min lopen. De meeste huisjes hebben een openhaard en Hout is bij de receptie te koop. Achteraf moet je nog wel de energie rekening betalen dat is dan weer jammer.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie

Dank u voor uw reactie. Voor de energierekening denken we al een tijdje na om dat te veranderen, maar vermits de meeste concurrenten dit nog apart berekenen hebben wij dit nog niet aangepast, anders is het namelijk lastig om prijzen te vergelijken. Ik hoop op uw begrip.

26 oktober 2017 beoordeeld

We waren hier voor de 3e keer. De laatste keer was zo'n 10 jaar geleden. En wederom waren we betoverd door dit geweldige parkje. Een werkelijk sprookjesachtig mooie ligging, het fijne ruisen van de Warchenne, een prima tennisbaan (kunstgras - ideaal), fijn restaurant met super speelhoek voor onze kinderen (leeftijd 5 - 10), klein maar fijn binnenzwembad met bubbelbad (en een buitenbad, maar dat was gezien het seizoen nu dicht), midgetgolfbaan, squashbaan, vriendelijke medewerkers (ook Nederlandstalig), een ideale plek om de hele Ardennen te ontdekken (bijvoorbeeld maar een half uurtje rijden van Plopsa Coo en kanovaren), mooie wandelroutes in de buurt die ook voor de kinderen prima te doen waren (2,5 - 9,5 km), echt heel fijne en ruime bungalows, gezellig Malmedy 'om de hoek' en dan hadden wij ook nog eens het geluk van een stralend 'zomerse' herfstweek... Echt letterlijk niets te wensen!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
RichardVervaet, Eigenaar van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2017

Leuke reactie, bedankt. Op deze manier hebben ook wij niets te wensen over!

25 oktober 2017 beoordeeld

We verbleven met zn 4-en in een chalet, die voorzien was van alle gemakken incl. bed- en badlinnen. Vanuit ons huis hadden we heel mooi uitzicht op de bossen en kan kon direct een van de zovele wandelingen starten. Top!

22 oktober 2017 beoordeeld

Het is een ruim en netjes opgezet park in een prachtige omgeving. Er loopt een beekje door het hele park, waar op sommige plekken de kinderen goed kunnen spelen. Verder kan er gevoetbald en getennist worden. Zwembad, Whirlpool en hammam waren ook prima. In het restaurant kun je goed eten en drinken. Als extraatje olijven en toastjes bij het eten en nootjes bij het biertje en dit wordt dan niet apart berekend!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
RichardVervaet, Eigenaar van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Bedankt voor uw spontane reactie. Hiervoor doen we het tenslotte: tevreden klanten!

22 oktober 2017 beoordeeld

Het huisje was knus en gerieflijk. Het receptie en restaurant was prima, vriendelijk personeel en lekker eten. Ook de andere voorzieningen voldeden prima.
Minder vond ik de schoonmaak in het huisje (vooral de beluchtingsroosters!) en ontbrekende gebruiksaanwijzing voor de verwarming.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
RichardVervaet, Manager van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik zal de beluchtingsroosters in uw huisje nakijken en de gebruiksaanwijzing voor de verwarming zal ik toevoegen aan onze APP, zodat u deze daar altijd kunt terugvinden.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Malmedy in overweging
op 6,5 km afstand
Hotel Verviers Van der Valk
op 9,7 km afstand
Romantik Hotel Le Val d'Ambleve
Prijzen weergeven

In Val D'Arimont Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Val D'Arimont Hotel

Adres: Chemin du Val 30, Malmedy 4960, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Provincie Luik > Malmedy
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Spa Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 11 hotels in Malmedy
Prijsklasse: € 59 - € 126 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Val D'Arimont Hotel 3*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Val D'Arimont Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?