L'Esprit Sain(Malmedy)
Zie aanbieding
Malmedy Youth Hostel(Malmedy)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Floreal Malmedy(Malmedy)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
A Vi Mam'di(Malmedy)
Albert 1er(Malmedy)
31 oktober 2017 beoordeeld

Wij komen al jaren naar hier en keren steeds weer terug met onze honden want die zijn zeer welkom ! Prachtig gelegen en rustig om van een welverdiende vakantie te genieten. De chalets zijn knus ingericht en met de kachel aan is het genieten !

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
RichardVervaet, Eigenaar van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Bedankt voor uw enthousiaste reactie. Tot de volgende keer.

31 oktober 2017 beoordeeld

het restaurant op het park is van top kwaliteit en de huisjes zijn dik in orde. Er is een broodjes service maar geen winkel. Malmedy ligt op 15 min lopen. De meeste huisjes hebben een openhaard en Hout is bij de receptie te koop. Achteraf moet je nog wel de energie rekening betalen dat is dan weer jammer.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie

Dank u voor uw reactie. Voor de energierekening denken we al een tijdje na om dat te veranderen, maar vermits de meeste concurrenten dit nog apart berekenen hebben wij dit nog niet aangepast, anders is het namelijk lastig om prijzen te vergelijken. Ik hoop op uw begrip.

26 oktober 2017 beoordeeld

We waren hier voor de 3e keer. De laatste keer was zo'n 10 jaar geleden. En wederom waren we betoverd door dit geweldige parkje. Een werkelijk sprookjesachtig mooie ligging, het fijne ruisen van de Warchenne, een prima tennisbaan (kunstgras - ideaal), fijn restaurant met super speelhoek voor onze kinderen (leeftijd 5 - 10), klein maar fijn binnenzwembad met bubbelbad (en een buitenbad, maar dat was gezien het seizoen nu dicht), midgetgolfbaan, squashbaan, vriendelijke medewerkers (ook Nederlandstalig), een ideale plek om de hele Ardennen te ontdekken (bijvoorbeeld maar een half uurtje rijden van Plopsa Coo en kanovaren), mooie wandelroutes in de buurt die ook voor de kinderen prima te doen waren (2,5 - 9,5 km), echt heel fijne en ruime bungalows, gezellig Malmedy 'om de hoek' en dan hadden wij ook nog eens het geluk van een stralend 'zomerse' herfstweek... Echt letterlijk niets te wensen!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
RichardVervaet, Eigenaar van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2017

Leuke reactie, bedankt. Op deze manier hebben ook wij niets te wensen over!

25 oktober 2017 beoordeeld

We verbleven met zn 4-en in een chalet, die voorzien was van alle gemakken incl. bed- en badlinnen. Vanuit ons huis hadden we heel mooi uitzicht op de bossen en kan kon direct een van de zovele wandelingen starten. Top!

22 oktober 2017 beoordeeld

Het is een ruim en netjes opgezet park in een prachtige omgeving. Er loopt een beekje door het hele park, waar op sommige plekken de kinderen goed kunnen spelen. Verder kan er gevoetbald en getennist worden. Zwembad, Whirlpool en hammam waren ook prima. In het restaurant kun je goed eten en drinken. Als extraatje olijven en toastjes bij het eten en nootjes bij het biertje en dit wordt dan niet apart berekend!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
RichardVervaet, Eigenaar van Val D'Arimont Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Bedankt voor uw spontane reactie. Hiervoor doen we het tenslotte: tevreden klanten!