Vandaag geopend: 07:00 - 18:00

vanaf US$ 75,00
vanaf US$ 48,00
vanaf US$ 65,00
Beoordeeld op 21 maart 2018

Zeer mooie water tempel waar de balinezen komen voor een soort zuivering van hun geest door in het water van de bron te gaan.
mooie plaats en zeker de moeite om te komen bezoeken.

je krijgt tevens gratis (al verwachte ze wel een "donation" hiervoor) een sarong (kleed om benen te bedekken) te beschikking.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018

Leuke tempel waar de balnezen regelmatig heen gaan voor “purification”. Je loopt tot je middel in vrij koud water en was je gezicht in het bronwater. Wij hebben dit vanaf de kant gadegeslagen. Het was er erg druk maar waarschijnlijk vanwege de zondag.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018

Wij vinden dit een van de mooiere tempels. Het is een groot complex met de holy spring, hier mag jezelf ook in onderdompelen. Wel redelijk veel bezoekers, maar mooi ook om de bewoners en gelovigen zelf in het ritueel te zien. zou deze zeker bij een bezoek aan Bali bezoeken!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 27 november 2017

Tempel (Unesco)die we gezien moesten hebben vond de gids, met een heilige bron, waar veel mensen zich in staan te wassen, Mooi oud gebouw, een tempel moet altijd op een zo'n hoog mogelijk plek staan, waar gewone mensen niet hoger mogen wonen, behalve hier, daar heet de familie Soekarno een groot paleis weer boven gebouwd. Wel apart, hier woon nu de leider van deze provincie begreep ik.
Je moet je benen bedekt hebben, daar liggen speciaal doeken voor, dus je hoeft je niet speciaal voor deze gelegenheid te kleden.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Smaken verschillen wat betreft tempels, kerken e.d. Mooi om de waterbron te zien. Uiteraard wel erg toeristisch maar dat neem je voor lief.

Datum van activiteit: oktober 2017