“Heel mooi chalet!!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mang èn la Mang

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nederland
1 beoordeling
“Heel mooi chalet!!”
Beoordeeld op 4 februari 2015 voor een verblijf in januari 2015

We zijn met 4 gezinnen met kleine kinderen tussen kerst en oud en nieuw in chalet Mang e la Mang geweest en hebben daar een hele leuke vakantie gehad! Het chalet is modern, ruim en comfortabel en was zeer schoon opgeleverd. Het uitzicht vanuit de woonkamer is bijzonder mooi. Chandolin is een heel klein maar rustig en vredig dorpje. Alles was vanuit het chalet goed te voet bereikbaar. De kinderweide achter het chalet is een grote pluspunt: onze kinderen hebben daar met veel plezier gespeeld. Wat ons betreft is chalet Mang e la Mang een echte aanrader!!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren