“Gezellig en mooi terras aan het bos”
Beoordeling van Silversant

Silversant
Geclassificeerd als nr. 20 van 162 Restaurants in Amstelveen
Keukens: Steakhouse
4 weken geleden beoordeeld

Prima bediening, gerechten zijn smaakvol. Het terras is heerlijk ruim en goede parkeerplaats. Genoten van de ongedwongen sfeer.

7 september 2019 beoordeeld

Op vrijdagavond hebben wij hier gegeten. Het restaurant heeft een gedateerde en daardoor een bijzondere entourage. maar het zat er wel vol en wij zijn aan de bar neergestreken. Dit was zo gezellig, dat wij ook de bar hebben gegeten. Wij hadden beide een prima saté. met daarbij lekkere bieren van het vat en een heerlijke huiswijn en dat voor een zeer redelijke prijs.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

Onverschillig, arrogant, zeer onvriendelijk personeel
Bij binnenkomst word je aangekeken met een blik van wat kom je doen
Een glimlach kon er niet af
Toen ik zei dat de koffie niet lekker was, werd daar nauwelijks op gereageerd
Personeel was stoelen aan het verzetten en daarbij werd mijn gezelschap zeer hardhandig aangestoten door een stoel, niet eens een sorry kom eraf
Conclusie: nooit meer

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Gedateerde inrichting. Redelijke prijs. Porties erg groot. Wij en anderen namen geen nagerecht. Te grote portie voorgerecht en blijkbaar moest de sla op...wat een berg.
Bediening was goed.

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de allerlekkerste geitenkaas salade moet je hier zijn!
Daarnaast hebben ze heerlijke saté. Simpele gerechten, maar goed bereid!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Silversant bekeken, bekeken ook

Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen
Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

Amstelveen, Noord-Holland

In Silversant geweest? Deel je ervaringen!