“Beste authentieke ijs van Amstelveen e.o.”

IJssalon Da Vinci Amstelveen
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Dessert in Amstelveen
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

Wij zijn echte ijsliefhebbers en niet snel tevreden maar bij Da Vinci proef je dat ze streven naar de top op ijsgebied ,met creativiteit en liefde ijs maken !
Fantastisch personeel en ook en heerlijke ijskoffie .

Er zijn veel plekken waar je tegenwoordig ijs kan kopen , maar weinig plekken waar ze echt zelf met vakmanschap ijs maken , hier doen ze dat als enige in Amstelveen ! TOP .

Datum van bezoek: augustus 2019

4 september 2019 beoordeeld

het ijs van Da Vinci is fantastisch, Als je eenmaal begint wil je steeds weer een nieuwe smaak proberen. Dat je in de rij moet staan heb je er zeker voor over

Datum van bezoek: mei 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezoeken regelmatig Da Vinci. Vaak staan er lange rijen maar toch schiet het op. Het ijs is heerlijk. Zelf gemaakt. Ze zijn niet zuinig. Echt een aanrader voor ieder moment van de dag!

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Grote verscheidenheid in smaken en allemaal zo heerlijk dat je soms in de rij moet staan voor zo'n heerlijk ijsje. Gelukkig gaat het altijd vrij snel, maar het is de moeite waard om te wachten.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Wat boffen we, met zo'n fantastische ijssalon in de buurt!
Vele smaken, heerlijk ijs. En om de zoveel tijd een speciale smaak, om het assortiment 'op te leuken'.

Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is de enorme rij die hier bij goed weer voor de deur staat. Ondanks het altijd vriendelijke en verzorgde personeel, valt hier toch niet tegenop te scheppen.
Anderzijds, zegt dit natuurlijk wel weer iets over de kwaliteit die hier wordt verkocht. Mensen van heinde en ver komen hier voor hun ijsje!

Datum van bezoek: juni 2019
Dumeister, Eigenaar van IJssalon Da Vinci Amstelveen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Dank u voor uw geweldige review!!

Reizigers die IJssalon Da Vinci Amstelveen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amstelveen, Noord-Holland

Amstelveen, Noord-Holland
Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In IJssalon Da Vinci Amstelveen geweest? Deel je ervaringen!