Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Te duur en gematigd qua smaak”
Beoordeling van Shouryuu Izakaya

Shouryuu Izakaya
Een tafel reserveren
2
vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 96 van 162 Restaurants in Amstelveen
Prijsklasse: US$ 17 - US$ 50
Gegevens restaurant
4 weken geleden beoordeeld

Het is hier veel te duur. € 18,- voor 1 sepia (inktvis)! Drankje calpis (frisdrank) besteld met cassis, betaal je niet alleen voor 1 glas calpis, maar ook voor 1 heel glas cassis (dubbele prijs voor 1 glas!), terwijl er gewoon een scheut cassis in het glas calpis is gedaan. De Toripaitan ra-men (ramen met kip) was veel te zout en er zaten 2 dunne plakken mini kiprollades in i.p.v. verse kip. De rest van de gerechten vonden wij ook zeer matig, vergeleken met andere Japanse restaurants. Op het menu kon je van verschillende dingen alleen per 2 stuks bestellen, terwijl ze per stuk op het menu staan. Wij komen hier niet meer terug. Hadden het vorig jaar al geprobeerd, en dit was de herkansing.

Datum van bezoek: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank M Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
195melvinj, 经理 van Shouryuu Izakaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Thanks for your visit. There are feel points that you made I would like to response. First of all, the price of fresh ink fish in large size from the market is 27.50 euro per kilo, our potion is 400 gram. The calpis cassis was not even on the menu, it was made by your request and there is a whole bottle of cassis inside that glass. About the ramen, I am afraid you are the first and only one who left a review like that. It called chicken ramen but not ramen chicken... Maybe you can google ramen first before you wrote the review. And about the menu, I don’t think I have to explain anything, that is just the way how it works. And last, it will be much nicer that you communicate with us when we asked how was everything going and was everything ok at the restaurant. Thanks.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (9)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal

1 - 5 van 9 beoordelingen

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke inrichting, heerlijk buiten zitten, goede bediening. Het eten laat te wensen over. Simpele gerechten niet op niveau. Jammer. Veel teveel gefrituurd. Soort van japanse snackbar. Kan veel beter. Alleen het label japans is niet voldoende, bij menige izakaya wordt wel goed eten geserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2019
Bedank Robert044
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
195melvinj, 经理 van Shouryuu Izakaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Thanks for your visit. But we have only 3 fried dishes out of the whole menu. Are you shire we are talking about the same place?

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eerste wat opviel was de frituur lucht in het restaurant zelf. Wij zijn buiten gaan zitten. De kaart was genant. Overal waren stickers en plakkertjes overheen geplakt en met de hand overheen geschreven of doorgekrast en andere prijzen achter gefriemeld. Kwam zeer onprofessioneel over.
Dat maakte het lastig kiezen. Prijzen redelijk hoog, porties erg klein. Hebben een 2e portie bijbesteld. Smaakte wel heel goed.

Al met al best okay gegeten maar voor te veel geld en de service was erg matig.

Datum van bezoek: juli 2019
Bedank Eev26
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juni 2019 beoordeeld

Wezen eten op een zondag avond restaurant was half vol.
Desondanks dat er maar 1 in de bediening staat is ons toch heel vriendelijk geholpen met de menu. Wij vroegen namelijk naar de Chef's choice en die beviel ons erg goed.
Begonnen met de O'Toro salade de tonijn is lichtjes gegrilled en smelt zo weg op je tong.
Daarna kregen wij beiden een kom ramen met redelijk grote chasiu(is me verteld dat het iberico varken is inplaats van normale varken).
Als siderisch naast de ramen hadden we nog wat spiesjes van de grill, de kippen vleugels & kipspiezen met bosui.
Als afsluiter hadden wij de blue berry cheesecake is om te smullen.

Datum van bezoek: juni 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
1  Bedank 浩明 劉
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 juni 2019 beoordeeld

Ik woon in Amsterdam Buitenveldert en op mijn weg naar Amstelveen reed ik langs dit kleine restaurantje. Het si nieuw en zit op een plek waar vroeger een snackbar zat.
De buitenkant zag er leuk uit dus besloten we de volgende dag er te gaan eten.

Toen we aankwamen was restaurant bezet met 2 tafels.
Wij waren de derde dus je zou verwachten dat je redelijk snel te woord wort gestaan, maar dit duurde lang.
Eenmaal een drankje besteld en de kaart gekregen viel het me op dat de kaart niet echt duidelijk was en dat er over veel gerechten afgescheurde blaadjes waren geplakt.

De kaart was er onduidelijk en alleen in het Engels of japans.
Ik besloot de serveerster wat vragen te stellen maar na de eerste vraag liep ze meteen weg. En zo ging het bij de volgende vragen die ik stelde ook. Hoewel ze het totaal niet druk had.
Toen we besloten hadden wat we wildeen bestellen bleek meer dan de helft niet beschikbaar te zijn.
Het antwoord van de serveerster was dat de dag ervoor erg druk was geweest en daarom alles was uitverkocht.
Het was niet een bijzondere dag dus je zou toch verwachten dat er dagelijks vers wordt aangevoerd, zeker bij een Japans restaurant.

Na wat gepuzzel waren we eruit.
We keken recht de keuken in en zagen hoe de kook de maaltijden aan het bereiden was.
Ik geloof dat het kundig was maar ik vond de kok er niet hygiënisch uit zien in een afgezakte spijker broek, blauw t-shirt, verder geen schort voor en niets op het hoofd.

Ik moet zeggen eten was ziet slecht. Kleine porties, dat wel.
We hadden het op en de serveerster vroeg meteen of klaar waren en wilde afrekenen.
We hadden pas 1 gang en zeiden beleefd dat we graag nog wat meer wilde bestellen.Ook duurde weer even maar uit eindelijk kregen we het.
Inmiddels waren we de enige in de zaak en de serveerster en kok liepen na het uitserveren meteen naar buiten om voor onze neus sigaretten te roken op het terras,
Toen ze terug kwamen begonnen ze kratten langs onze tafel te versjouwen en de vloer te schrobben. Let wel het was toen net 20:30.
Ze lieten duidelijk merken dat ze graag vroeg wilde sluiten dus we durfden eigenlijk niet meer een dessertje te bestellen, we hebben maar snel afgerekend en zijn naar huis gegaan.

Datum van bezoek: juni 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
    • Eten
Bedank Nancy931971
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.

Reizigers die Shouryuu Izakaya bekeken, bekeken ook

Amstelveen, Noord-Holland
 
Amstelveen, Noord-Holland
Amstelveen, Noord-Holland
 
Amstelveen, Noord-Holland
Amstelveen, Noord-Holland
 

In Shouryuu Izakaya geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding