“Fantastisch eten en uitstekende service”
Beoordeling van Ron Gastrobar Indonesia

Ron Gastrobar Indonesia
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Dessert in Amstelveen
31 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant is een enorme aanwinst voor Amstelveen/Ouderkerk aan de Amstel. Heerlijk eten en service zoals het hoort.

Kom hier snel weer.

25 mei 2018 beoordeeld

wat een mooi en heerlijk restaurant heerlijk gegeten vriendelijk personeel wij gaan zeker nog een keer terug

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke voorgerechten gevolgd door een smaakvol hoofdgerecht. Alle collega’s hebben genoten. En het was ook kog eens een heerlijke avond om buiten te eten. Top!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras gezeten met uitzicht op de Amstel. Vriendelijke bediening, die ons niet herkende als indo’s ;) en veel informatie gaf over het eten. Staat in mijn top 10 van beste rijsttafels ooit. Een onvergetelijke avond voor 50,- incl drank p.p. We komen absoluut terug.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al eens in het neefje in Haarlem wezen eten en kenden het concept. Nu toch eens in het origineel geweest om dit te ervaren. Leuke zaak met goede snelle bediening.
De kaart ook best uitgebreid. We kozen vooraf een portie pangsit goreng. Twee grote pangsits lekker gevuld.
Daarna de rijsttafel van Ron met tal van smakelijke gerechtjes. Allemaal even lekker. Ook de Sateh Gambing was net als in Haarlem lekker, hoewel ik hem daar net iets lekkerder vond qua structuur van het vlees. Hier in Ouderkerk waren de rendang en babi kecap juist weer lekkerder.
Al met al, ambiance en bediening zeer goed. Smaak ook zeer goed. Enige punt van aanbeveling, het meeste eten komt veel te lauw op tafel. Daar moet echt iets aan worden gedaan.

Reizigers die Ron Gastrobar Indonesia bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In Ron Gastrobar Indonesia geweest? Deel je ervaringen!