Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf US$ 47,62
vanaf US$ 25,51
vanaf US$ 28,34
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Prima rondleiding in de grotten, de lava tour naar “het centrum van de aarde” is gedateerd en je tijd niet waard

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Voor 8 euro per persoon krijg je een “rondleiding” van een half uur. Na de rondleiding volgt nog een kleine expo, inclusief allemaal verouderde projecten en een verschrikkelijke 3D film.

De tweetalige (Engels en Portugees) rondleiding had ook prima door middel van bordjes gekund. Zelfstandig door de grotten was een beter idee geweest, maar dat kan dus helaas niet. De grotten zien er prima uit, maar er zijn in andere landen veel betere en mooiere grotten.

Mocht je er toevallig langs rijden dan is dit een prima optie. Maar er helemaal naar toe rijden met de gedachte om er een hele dag rond te lopen.. Dan ben je bij het verkeerde adres. Zonde!

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel jammer dat zo'n mooie grot niet zelfstandig te bekijken is. €8 entree per volwassenen is het niet waard.
De groep is inderdaad veels te groot en de rondleiding wordt telkens in het Portugees EN Engels gedaan waardoor je enorm lang niets staat te doen. Daardoor doe je over ongeveer 700 meter een halfuur.

De grot is echt wel erg mooi maar de hoeveelheid mensen was voor ons een te groot nadeel om deze tour aan te raden.

Beoordeeld op 21 juli 2019

Op de weg naar Porto Moniz zijn wij gestopt om deze grot te bezoeken. De informatie in de grot heb ik niet gehoord. Wij liepen achteraan en daar was de gids niet te verstaan (het was een groep van ruim 40 mensen). Na het bezoek aan de grot is het de bedoeling dat je nog naar een film kijkt over het ontstaan van het eiland. De beeldkwaliteit van deze film was heel slecht (gewoon verouderd). Al met al een flinke tegenvaller.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin deze tour gedaan, toen we aankwamen ging er net een tour naar binnen die al vol was. Hierdoor kosten we even 20 minuten wachten maar dat was niet erg in de prachtige tuin. Toen de tour begon die ook in perfect Engels werd gegeven gingen we de grotten in. Erg goede uitleg over het ontstaan van de grotten en hoe de lava te werk ging. Aan het einde van de grot dachten we dat dat het was maar we gingen nog naar een soort vulcaan centrum waar alles werd uitgelegd hoe het ging toen de tijd en over het onstaan van Madeira. Erg leuke trip, een aanrader voor families met kinderen!

Datum van activiteit: juli 2019