Beoordeeld op 16 april 2018

We hebben hier totaal geen goede ervaring. Compleet onbeleefd, niet hulpzaam.
Een kamer gehad waar de stank niet te harden was. Toch werd er niets gedaan. Nietwaar we betaald hadden met Visa en toch ons geld zouden kwijt zijn zouden we direct huiswaarts gegaan zijn. Absoluut een afrader.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Proper, vriendelijk, lekker, niet duur, uitstekende ligging, beste hotel van onze ganse vakantie!
Het restaurant is gezellig, het eten is typisch aan de streek, lekker en genoeg, mooi geserveerd. Ontbijt is zijn geld dubbel en dik waard!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 6 oktober 2016

Hadden drie gangen menu, prima! Met name het stoofpotje met lamsvlees was voortreffelijk. Niet duur wel goed en keuze uit diverse menu's en a la carte. Bediening was mager, te weinig mensen beschikbaar voor veel,gasten

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 september 2016

Deze "auberge" is gelegen in een zeer landelijke omgeving en van op de straat, als je 20 meter verder wandelt heb je een verbazend vergezicht met op de horizon de Mont Saint-Michel. De kamers zijn ingericht in de bijgebouwen van de auberge, waar je het ontbijt kan nemen, en waar je ook kan dineren. Er is een zeer ruime parking voorzien. De kamers zijn netjes, zonder meer. Wij betaalden 218,64 euro voor twee nachten in een tweepersoonskamer, ontbijt inbegrepen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd voor een normale prijs. Zeer smaakvolle menukaart, lekkere wijnen en vriendelijke bediening. Tevens hotel metgezel dagjes mensen die opweg zijn naar Mont Saint Michel. Op het moment dat wij aankwamen, werden net alle schapen van het land gehaald ervoor de auberge langs geleid naar de boerderij. Erg leuk!

Verbleef: september 2016