“Super vriendelijke bediening, eten matig en je hebt tijd nodig.”
Beoordeling van Conviva

Conviva
Geclassificeerd als nr. 6 van 27 Restaurants in Ternat
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld

We zijn met vrienden gaan eten en kregen een tafeltje op het gezellige terras. De kaart was er snel en de vraag naar een aperitief ook. Daarna hebben we toch nog een half uur moeten wachten voor ze onze gerechten kwamen opnemen. We kozen een driegangenmenu (37 euro) en drankenforfait (glaasje cava, wijn, water en koffie, 20 euro). Na een volgend half uur kwam ons voorgerecht. Deze opener viel wat tegen: Ceasar salade, met RAUWE kippenoester, aardappel Parmezaan crème. Onmiddellijk de bediening aangesproken. Deze verontschuldigde zich en na een kwartiertje nieuwe bordjes. Nadien is de bazin zich ook uitvoerig komen excuseren.Het voorgerecht gaf ons uiteindelijk toch geen wauw gevoel.
Het hoofdgerecht daarentegen was subliem: gesmoord lam, aubergine gratin, witte asperge, rucola, rozemarijn. Om je vingers van af te likken!
Het dessert, parfait van schapenkaas, honing, tijm en pecan, was goed. Tussendoor werden onze glazen wijn rijkelijk bijgevuld. Naar het water hebben we wel zelf moeten vragen. Achteraf mochten we nog van de kaart een digestief kiezen voor de rauwe kip die we hadden gekregen. Mooie geste. We hadden om 19 u gereserveerd en hadden om 23 u gedaan. Dat vinden we wat aan de lange kant. Maar al bij al toch wel een gezellige avond. Enkel jammer van het voorgerecht.

Datum van bezoek: mei 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een lekker en verrassend maandmenu gegeten met de familie. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Datum van bezoek: mei 2018
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, rustig goed eten, op en top gezellig, specialiteit Kreeft en gril gerechten.
Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden kreeft gaan eten, deze was eerder klein en te hard gegrild dus droog. Vooral de bediening was beneden alle peil, lang wachten tot bestelling, je bestelt extra fles water en dit komt na half uur... voor 2 gangen kreegt en n koffie zaten wij meer dan 3 h in het restaurant meestal te wachten.

Datum van bezoek: maart 2018
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast. Mijn echtgenote koos voor skrei in eigen nat ik had ging voor kalfsmedallions met Vieux Brugge saus .... lekker.
Prima service, alles vlot bediend en zeer aangenaam vertoef. Een aanrader voor gezellig en goed tafelen.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Conviva bekeken, bekeken ook

Ternat, Vlaams-Brabant

Sint-Martens-Bodegem, Vlaams-Brabant
Dilbeek, Vlaams-Brabant

Saint-Jans-Molenbeek, Brussel
Ternat, Vlaams-Brabant

In Conviva geweest? Deel je ervaringen!