Vandaag geopend: 06:30 - 17:00

vanaf US$ 560,20
vanaf US$ 126,50
vanaf US$ 139,10
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Zelfs op een regenachtige dag is deze plaats zeker een dikke aanrader. Noem het maar het Venetië van de Boeddhistische tempels. Van hieruit kan je vlot ook andere plekjes op het eiland bezoeken.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 19 november 2016

Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom dit een must see in Japan is. Het is een Tori in het water waar je verder niets bijzonders aan ziet. Het eiland Mijayima daarentegen is wel heel mooi en je kunt er prachtig wandelen.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een mooie tori, vooral natuurlijk vanwege de locatie in het water. Bij laag water kun je er heen lopen. Toen wij er waren werd hij gerestaureerd- en dat leek ook wel eens nodig.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

We geweest met de boat ongeveer 20 minuten. Super leuk kijken de berg en goed voor photo gemaakt.

Mogelijk gevonden hotels, winkels en restaurants daar.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 23 mei 2016

Als je hier rondloopt begrijp je waarom deze Shrine het meest gefotografeerde object van Japan is. Geeft je een gevoel van ruimt die je in dit overbevolkte land nergens elders vind.

Datum van activiteit: april 2016