“Teleurstellend”
Beoordeling van Restaurant Café De Zwaan

Restaurant Café De Zwaan
Geclassificeerd als nr. 8 van 17 Restaurants in Makkum
Beschrijving: In het café ontvangen wij haast dagelijks zowel onze vele vaste als nieuwe gasten die voor een gezellig borreltje en drankje komen. In het restaurant heeft u een zeer ruime keuze uit zowel de gerechten van de kleine kaart, als uit onze kaart met specialiteiten. Café de Zwaan stelt het op prijs om haar gasten echt te verwennen met een ruim assortiment dranken. Zo hebben wij verschillende bieren op de tap en is er keuze uit diverse schenkwijnen. Wij hebben een uitgebreide kleine kaart met o.a diverse soepen, uitsmijters, diverse vleesgerechten, stokbroodjes, maar ook het Hollandse broodje, pannenkoeken, pasta gerechten en salades. Een dagje Makkum. In het centrum van het mooie IJsselmeerdorp Makkum vindt u restaurant de Zwaan, vroeger het station voor de paardentram. Nu een restaurant waar men heerlijk kan eten en daarna een borreltje kan drinken in het sfeervolle café. 9.30 uur Aankomst De Zwaan in Makkum.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen in het centrum hadden we het restaurant gekozen op een zonnig gezellig plein.
We werden vriendelijk ontvangen.
Ik koos de dagsoep en een boerenommelet als lunch. Als drank een cola in een glas en geen flesje wat not done is in de horeca.
Dagsoep kwam uit een pakje denk ik en ommelet zag er niet smakelijk uit. Smaak was ok.
Toch niet de naam restaurant waardig, eerder snackbar.

2 september 2019 beoordeeld

Prima eten voor een goede prijs. Gezellige bediening. Kortom, het was de moeite waard en we zullen er zeker nog een keer eten

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige plekken om op een zaterdag aan het eind van het toeristenseizoen nog te kunnen lunchen. Vanwege de waardering al niet uitgekozen, maar ja je moet wat. Helaas een teleurstelling. De dame op het terras was niet bijzonder vriendelijk, zeg maar net genoeg om je niet te ergeren. De keuze op de lunchkaart is erg gedateerd. De hoeveelheid is voldoende. Met een broodje paling kan weinig misgaan behalve de vetheid van de paling zelf: dit was zeker geen dure paling. De moderne wrap met kip als keuze is helemaal niet aan te raden; flauw en daardoor smakeloos. Beiden geserveerd met een zielig hoopje sla met tomaat, wat als salade door moet gaan. Erg jammer maar voor ons zeker geen herhaling ook al zijn ze als enige open.

12 augustus 2019 beoordeeld

Deze locatie midden in het centrum heeft heerlijke broodjes. We hadden Er een met beenham en een Met Brie. De bediening is in orde.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Makkum gelegen café restaurant De Zwaan is een redelijk adres voor lunch. Op het terras zit je aardig doch met een matige uitzicht op lage andere gebouwen. Lunchkaart met bekende gerechten als kroketten brood en hamburger. Weinig fantasie maar voldoende. Attente bediening.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Café De Zwaan bekeken, bekeken ook

In Restaurant Café De Zwaan geweest? Deel je ervaringen!