“middelm”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel Lookout at Playa Tortuga
Beoordeeld als nr. 3 van 5 hotels in Ojochal
30 oktober 2015 beoordeeld

een middelmatig verblijf , duitse eigenaars . Zijn vriendelijk , het eten dat ze serveren is van goed kwaliteit . De kamers zijn proper maar beetje verouderd (geen koelkast op de kamer ) Als men ijsblokjes gaat vragen veranderd de sfeer en bekijkt men je direct op een andere manier . Zal er geen tweede keer gaan . In de buurt is ook weinig te beleven .

Verbleef: Februari, 2015
OsaJohn, Gerente van Hotel Lookout at Playa Tortuga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2015

Greetings! I appreciate your comments. After your stay, as of March 15, 2015, we are a new management team in place at Hotel Lookout. Many improvements and general freshening have been completed and more are currently underway. It is my hope that you will return to the Lookout in the future. I know your experience will be much improved. Again, thank you for your comments.

17 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt op een bergwand met uitzicht op de oceaan. De lodges zijn, net als de rest van het hotel aan een opfrisbeurt toe. Wij vonden het smoezelig, kwam ook door de hond Blanca, lief beest maar stonk.
De eigenaar is supervriendelijk, helaas was het restaurant niet open waardoor we elke keer weer een supersteil en door de regen spekglad pad op en af moesten naar een hotel verderop. De weg heeft geen verlichting of markering en is in de avond, met regen erg gevaarlijk.

• Verbleef: Oktober, 2014
30 augustus 2013 beoordeeld

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Lookout.

De kamers zelf (wij verbleven in een standaard kamer): mooi ingericht, werkelijk spotless, fijn bed, heerlijke douche, veel ruimte, veel daglicht.

Hotel zelf: uitstekend gelegen, stil, schitterend uitzicht, mooie tuin, fijn zwembad, veel fijne plekken om in een bank neer te ploffen en een boekje te lezen. Overal internet.

Eten: fantastisch. Ontbijt is uitgebreid, maaltijden op de kaart zijn heerlijk. De cocktails zijn lekker vol, ook niet zuinig. Dit wordt allemaal duidelijk met plezier gemaakt.

Eigenaren (Mama Blanca en Uwe), die zijn fantastisch. Supervriendelijk, rustig, heel aardig, behulpzaam. Ze hebben hele goede en bruikbare tips gegeven voor ons verblijf, in de buurt, maar ook voor Osa en Corcovado. Je kunt merken dat ze oprecht met heel veel plezier gastvrij zijn. Supergastheer- en vrouw!

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
18 augustus 2013 beoordeeld

Prachtig uitzicht vanuit je hangmat voor je bungalow. Lekker zwembad. Basic bungalows, maar volledig ingericht en schoon! Vriendelijke gastheer. Restaurant is prima, geen culinaire hoogstandjes.
Lekker ontbijt.
Een prima locatie om even tot rust te komen als je op doorreis bent van Manual Antonio naar Corcovado.

Kamertip: Vraag een bungalow aan de buitenrand, dan heb je prachtig uitzicht!
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
5 maart 2013 beoordeeld

Heel rustige bungalows die bsaic ingericht zijn. Goede bedden en ruime douche. Sommige bungalows hebben prachtig zeezicht. Het enige dat mist is een hairdryer and een kleine kluis. De hond Blanca is een gezellige gastheer en wil best veel met je spelen. Aardige eigenaar Uwe (zijn vrouw Birgit is een nieuw hotel aan het opzetten op 30 km afstand)

Kamertip: Als je vroeg boekt vraag dan een bungalow met zeezicht (o.a. nummer 9)
  • Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
23 december 2012 beoordeeld

Gedurende onze (individuele) rondreis op Costa Rica hebben we in 8 verschillende hotels verbleven.
Dit hotel was ver uit het beste van de 7 driesterrrenhotels en 1 viersterrenhotel. De (3) sterren die toegekend zijn door bvb Bookers is naar ons gevoel veel te weinig. Vier sterren zou zeker niet overdreven zijn. Service, verblijf, keuken en prijs/kwaliteit zijn gewoon top . Bij een volgende trip naar dit prachtig land staat dit hotel zeker op onze lijst. De "Tour" naar één van de watervallen (te paard) mag je zeker niet missen.

Kamertip: Als de mogelijkheid er is vraag gerust naar Kamer/bungalow nr 10. Fantastisch uitzicht over de Pasif ...
  • Verbleef: December, 2012, reisde met een partner
10 augustus 2011 beoordeeld

Behoudens de oprit naar het hotel, geeft dit hotel alles wat nodig is om even bij te komen na een vermoeiende rondreis.

Kamertip: Voor de airco moet appart betaald worden, maar is (zeker 's avonds) niet echt nodig.
  • Verbleef: Juli, 2011, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ojochal in overweging
op 2 km afstand
Hotel Mamma e Papa
nr. 4 van 5 in Ojochal
46 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Lookout at Playa Tortuga geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Lookout at Playa Tortuga

Adres: | 200 Meters East from La Ferreteria de La Costa Grupo Materiales, Ojochal 60501, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > Ojochal
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 5 hotels in Ojochal
Prijsklasse: € 90 - € 170 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Lookout at Playa Tortuga 3*
Aantal kamers: 12
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Lookout at Playa Tortuga met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Lookout At Playa Tortuga Hotel Ojochal

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?