30 augustus 2013 beoordeeld

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Lookout.

De kamers zelf (wij verbleven in een standaard kamer): mooi ingericht, werkelijk spotless, fijn bed, heerlijke douche, veel ruimte, veel daglicht.

Hotel zelf: uitstekend gelegen, stil, schitterend uitzicht, mooie tuin, fijn zwembad, veel fijne plekken om in een bank neer te ploffen en een boekje te lezen. Overal internet.

Eten: fantastisch. Ontbijt is uitgebreid, maaltijden op de kaart zijn heerlijk. De cocktails zijn lekker vol, ook niet zuinig. Dit wordt allemaal duidelijk met plezier gemaakt.

Eigenaren (Mama Blanca en Uwe), die zijn fantastisch. Supervriendelijk, rustig, heel aardig, behulpzaam. Ze hebben hele goede en bruikbare tips gegeven voor ons verblijf, in de buurt, maar ook voor Osa en Corcovado. Je kunt merken dat ze oprecht met heel veel plezier gastvrij zijn. Supergastheer- en vrouw!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
18 augustus 2013 beoordeeld

Prachtig uitzicht vanuit je hangmat voor je bungalow. Lekker zwembad. Basic bungalows, maar volledig ingericht en schoon! Vriendelijke gastheer. Restaurant is prima, geen culinaire hoogstandjes.
Lekker ontbijt.
Een prima locatie om even tot rust te komen als je op doorreis bent van Manual Antonio naar Corcovado.

Kamertip: Vraag een bungalow aan de buitenrand, dan heb je prachtig uitzicht!
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
5 maart 2013 beoordeeld

Heel rustige bungalows die bsaic ingericht zijn. Goede bedden en ruime douche. Sommige bungalows hebben prachtig zeezicht. Het enige dat mist is een hairdryer and een kleine kluis. De hond Blanca is een gezellige gastheer en wil best veel met je spelen. Aardige eigenaar Uwe (zijn vrouw Birgit is een nieuw hotel aan het opzetten op 30 km afstand)

Kamertip: Als je vroeg boekt vraag dan een bungalow met zeezicht (o.a. nummer 9)
  • Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
23 december 2012 beoordeeld

Gedurende onze (individuele) rondreis op Costa Rica hebben we in 8 verschillende hotels verbleven.
Dit hotel was ver uit het beste van de 7 driesterrrenhotels en 1 viersterrenhotel. De (3) sterren die toegekend zijn door bvb Bookers is naar ons gevoel veel te weinig. Vier sterren zou zeker niet overdreven zijn. Service, verblijf, keuken en prijs/kwaliteit zijn gewoon top . Bij een volgende trip naar dit prachtig land staat dit hotel zeker op onze lijst. De "Tour" naar één van de watervallen (te paard) mag je zeker niet missen.

Kamertip: Als de mogelijkheid er is vraag gerust naar Kamer/bungalow nr 10. Fantastisch uitzicht over de Pasific. En bevindt zich het verste van de pool.
  • Verbleef: december 2012, reisde met een partner
10 augustus 2011 beoordeeld

Behoudens de oprit naar het hotel, geeft dit hotel alles wat nodig is om even bij te komen na een vermoeiende rondreis.

Kamertip: Voor de airco moet appart betaald worden, maar is (zeker 's avonds) niet echt nodig.
  • Verbleef: juli 2011, reisde met familie