“Goede Italiaan”
Beoordeling van Mamma e Papa

Mamma e Papa
Geclassificeerd als nr. 4 van 27 Restaurants in Ojochal
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 11/10 daar lasagne gegeten met een fles witte wijn. Zowel eten als wijn prima. Fijne gastheer/dame.

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lekkere pizza gegeten. Wij hadden met zijn 2en aan 1 pizza meer dan voldoende. Vriendelijke bediening en leuke muziek.

12 februari 2017 beoordeeld

Ofschoon het een beetje achteraf ligt, was het een verbazingwekkend goed restaurant. De pizza was een 'echte' Italiaanse bodem met prima toppings. Goede cappucino achteraf en heerlijke bruschwtta vooraf

25 februari 2015 beoordeeld

Wij hebben daar 2 avonden een diner genomen , en het was heel lekker.
Het is daar heel gezellig , en ze hebben ook goede wijnen

• Sfeer
27 maart 2014 beoordeeld

We hebben dit restaurant al vaker bezocht tijdens onze vakanties in Costa Rica. Heerlijk om te lunchen en zeker om op je gemak te dineren met een goed glas wijn. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een aanrader.

• Sfeer

Reizigers die Mamma e Papa bekeken, bekeken ook

Ojochal, Provincie Puntarenas

In Mamma e Papa geweest? Deel je ervaringen!