“Mooie plek boven t strand en geweldig eten”
Beoordeling van Resturant O Sargo

Resturant O Sargo
Geclassificeerd als nr. 6 van 70 Restaurants in Aljezur
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow de tonijn is super lekker en veel! De pokebowl ook erg lekker. Alles super vers en mooi gepresenteerd. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader na een heerlijke strandmiddag.

Datum van bezoek: juni 2019

6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg goed eten en ook bijzonder eten. De tuna tataki is zeker weten een aanrader, heerlijk!!! De normale tuna ook erg lekker en als voorgerecht is de oktopus salade en de hummus heerlijk. Zeker een aanrader, ook mooie tent en aardige bediening!

Datum van bezoek: mei 2019
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

super lekker.supetvers.inventief. heeeeeel gezellig . mensen erg vriendelijk. super chill sfeertje.bijna met de voeten in het zand van min te clerigo beach...

Datum van bezoek: oktober 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

Wat een leuke plek en aardige mensen! Leuke muziek ook. En het eten was verrassend goed! Geen standaard hap. We zijn hier 2x geweest en beide keren was het super!

Datum van bezoek: juni 2018
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de goede beoordelingen afgegaan en hier gaan eten. Het eten was goed maar ik heb te lang moeten wachten op mijn eten. Andere tafels die later kwamen kregen wel eerder hun eten geserveerd. Wel veel excuses en een gratis dessert maar toch helaas een slechte ervaring.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Resturant O Sargo bekeken, bekeken ook

Aljezur, Faro District

In Resturant O Sargo geweest? Deel je ervaringen!