“heel mooi huis met alle comfort, proper, goede ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Kokopelli

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Beautiful view
Room with bunk beds and child bed
Esplanada/Terrace

Recente in het Nederlands
Christian ...
Antwerpen, België
1 beoordeling
“heel mooi huis met alle comfort, proper, goede sfeer en een prachtige ligging,”
Beoordeeld op 17 november 2013 voor een verblijf in September, 2013

Ik kan het aanraden als een top vakantieoord. Hele goede energie met geen geluiden behalve de oceaan! Unieke ligging, restaurantjes vlakbij in de baai. Leuke tuin en terras, overdekt, dus alle maaltijden werden buiten genomen. Kamers zijn netjes met ruime bergruimte. Keuken is open met veel ruimte en alle voorzieningen. Het was voor mij en mijn familie een Aha Erlebnis. Professioneel en vriendelijk contact en zorg vanwege de verantwoordelijke voor de verhuring.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Niek H
Medemblik, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk vakantie vieren in een prachtig stukje Portugal.”
Beoordeeld op 6 november 2013 voor een verblijf in Oktober, 2013

Een prima uitvalbasis om de prachtige omgeving te gaan ontdekken. Een hele goede woning met veel comfort en privacy, mooi ingericht, schoon en goed onderhouden.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren