“Gezellige pub, prima eten.”
Beoordeling van The Clachan

The Clachan
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Dornie
Keukens: Vis en zeevruchten, Schots, Eetcafé, Wijnbar
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is alle dagen druk in deze pub; een goed teken. Wie niet meteen een tafeltje vindt wordt aan de bar uitgenodigd. Desnoods wordt een ander gezelschap dat met de nazit bezig is gevraagd zich naar de bar te verplaatsen zodat eters een plekje kan worden aangeboden. Vriendelijke, vlotte bediening. Een goede prijs/prestatieverhouding. De kaart biedt elk wat wils.

27 juni 2016 beoordeeld

Op rondreis door Schotland proberen we de plaatselijke sfeer te vinden. Dit is het juiste adres! Gezellige pub, veel aanloop, heerlijk eten, bijzonder vriendelijk personeel. Steak pie and ale, een aanrader!

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal zeer goed gegeten. Goede, vriendelijke en snelle bediening. Verse producten. Heerlijke fish & chips. Een aanrader. Daarna nog een wandeling langs het verlichte eilan donan castle.

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een genot daar te eten. Een leuke kaart en dagmenu.
Wij aten vooraf : Haggistaartje(!), krab in witlofbladeren en bloemkoolsoep.
Hoofgerechten: Zeebaars, lagustines en zalm en een grote hamburger.
Alles echt lekker en opgediend door aardig personeel, die niet te beroerd is iets uit te leggen.
Een aan reader!

10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten (vis voor 2) en alles is mogelijk! T is een pub die in trek is bij locals en toeristen. Ze hebben niet veel tafels, dus mensen moesten wachten. Wij hebben ons biertje aan de bar verder opgedronken. Wij hebben een leuke avond gehad met Joleen als onze persoonlijke serveerster ;-) en een stel uit Aussie! Thanks!

Reizigers die The Clachan bekeken, bekeken ook

In The Clachan geweest? Deel je ervaringen!