TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 425,10
Meer info
Beoordeeld op 13 september 2019

Leerzame tour over de geschiedenis van de maffia die iets verder gaat dan de geromantiseerde godfather films over dit onderwerp. Begeleiding door vakkundige en bevlogen gidsen in uitmuntend Engels. Dirk Jan

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Rondleiding in het Engels met een hele aardige gids. Goede uitleg, niet te langdradig. Je krijgt een beeld van de helden, zonder hen kon de strijd niet geleverd worden. We kwamen toevallig aanlopen en konden gelijk aansluiten.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019

leuk maffia museum.. met veel knowledge over de cosa nostra en zijn geschiedenis. niet heel groot maar voor de liefhebber zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik kan me nog de tijden herinneren dat in de pers over de maffia-moorden werd bericht.
Nu heb ik er een beter beeld bij.
De rondleiding was interessant en leerzaam. Met sprekende foto’s.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Was wel een heel eind rijden maar meer dan de moeite waard we hadden van te voren gereserveerd en ook erg blij dat we dat hadden gedaan Veel van geleerd en erg goed uitgelegd Helemaal top

Datum van activiteit: september 2018