“Wat een ervaring!”
Beoordeling van BarfussPark

BarfussPark
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 dingen om te doen in Dornstetten
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar je beslist naar toe moet wanneer je in de omgeving bent.
Eerst denk je: Is dit wel iets voor ons, zo op blote voeten?
De tocht gaat over heel verschillende zaken, zoals gras, zand, vele soorten kiezels, boomstammen, dennenappels en zelfs glas. Dit laatste doet niet zeer!
Aan het eind kun je de voeten wassen.
Tip: neem een handdoek mee.
De schoenen kunnen in een kluisje bij het begin van de route.
Voor gezinnen met kinderen een absolute must, maar ook voor anderen!
En het kost niets, alleen parkeergeld en een vrijwillige bijdrage.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne wandeling met extra activiteiten. Een wandeling die je ook goed met kleine kinderen kunt doen. Aan het eind kun je jezelf schoonmaken en opfrissen.

1 september 2015 beoordeeld

Mooie wandeltocht met verrassende ondergronden. meeste was lekker door het bos en dat was door de zeer warme dag erg aangenaam,
Route is goed te doen, ook voor onervaren wandelaars.

Geen entree, wordt op geheel vrijwillige basis onderhouden.
Wel staat er aan het einde van het pad een paal met box, waar de mogelijkheid bestaat om een bijdrage te doen, welke op het moment wij er waren helaas erg weinig gebruik van gemaakt werd.

18 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst leek het me niks met de blote voeten door het bos. Maar het bleek het leukste uitstapje van deze vakantie te zijn! Zelfs met fris weer, ca 17 gr, was het goed te doen. Ik kwam helemaal in het hier en nu, weg uit dat denk hoofd. Aandacht was nodig bij de voeten en al die sensaties daaronder. Pad was ca 2,5 km lang. Een kortere route was ook mogelijk. Water, stenen, grind, zand, stro, glas, spijkers, heerlijke vieze modder. Geweldig!
Toegang was gratis. Parkeren was 4 euro. Einde van t parcour kon je een vrijwillige bijdrage geven. Een volgend blote voeten pad gaan we zeker weer doen.

Bekijk meer beoordelingen
28 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuk voor kinderen van alle leeftijden. Er is ook een hele leuke openbare speeltuin naast met veel waterspeelmogelijkheden.
Een echte aanrader.

Reizigers die BarfussPark bekeken, bekeken ook

Bad Rippoldsau-Schapbach, Baden-Württemberg
Freudenstadt, Baden-Württemberg

In BarfussPark geweest? Deel je ervaringen!