Beoordeeld op 17 juli 2018

Iedere avond was het 3-gangenconcept zeer gevarieerd en zeer lekker! Een pluim voor de chef-kok en ook voor de bediening door het personeel.
De kamers waren ietsje minder (geen airco, geen frigo), maar een stille nachtomgeving zodat we wel met open ramen konden slapen. Een aanrader!

Kamertip: Rustige omgeving en toch dicht bij de stad.
Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 juni 2018

Bij aankomst in hotel werden ons de kamers toegewezen (groepsreis met autobus).
Foto's hadden we bekeken op lap-top. Inkomsthall was veel kleiner, wel netjes. Kamer gevraagd (1ste verdiep - 2 single-bedden - werd mij bevestigd bij boeking door touroperator). Niet dus : 3de verdieping, maar : toen ik deur opende kwam ik binnen in "1 grote berging" - rechts deur voor badkamer en nog 1 voor wc (denk ik-want ik ben kamer bijna niet verder ingegaan - mijn buurvrouw/vriendin wenste ook niet binnen te gaan (claustrofobie) - 1 kleine venster en dan : links trap met +/- 15 treden - daar was ons slaapgedeelte - onder de pannen - en daar was geen venster meer - rechtsomkeer gemaakt en sorry in 1 franse colère naar beneden gegaan-na gesprek met juffrouw van de hotelbalie (en onze gids) (eerst was er geen enkele kamer vrij), hebben ze ons dan toch 1 tamelijk confortabele kamer aangeboden : dit was ok !
Dus aan allen die boeken in dit hotel : Eis kamer op 1ste of 2de verdiep.

Kamertip: Niet op derde verdiep - liefst voorkant vragen. Als je Normandie wilt bezoeken (ivm de landingstranden - boek ander hotel)
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 mei 2018

Bediening is aardig maar niet bijzonder. Het eten wel goed maar wat saai. Niet bepaald de fijne Normandische specialiteiten. Meest jammerlijke echter zijn de metalen stoelen met een uitzonderlijk slecht zitcomfort in het achterste gedeelte van het restaurant. Je bent blij dat je eten op is en je kan opstaan. Wie heeft deze ooit besloten te plaatsen in het restaurant.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 24 september 2017

het hotel zit midden in de stad. Parkeren kan gratis voor de deur (openbaar) of tegen betaling in de privé garage. Redelijke grote kamer. Je kan redelijk goed eten in het hotel. Goed ontbijt. Personeel vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

We kwamen hier voor één nacht. Het avondeten was zeer lekker. De kamers waren mooi en super ruim. Waar we heerlijk hebben in geslapen. Echt de moeite voor een nacht of 2... Echt verzorgd en ook heel vriendelijk.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie