“Fijn Gastenverblijf”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

41 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Fijn Gastenverblijf”
Beoordeeld op 1 november 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Meestal boeken wij het liefst een hotel , dit meer vanwege de voorzieningen en privacy maar vanwege een evenement daar in de buurt kozen we ditmaal voor een chambre d’hôte naar aanleiding van een tip en beoordelingen.
Dit was onverwachts erg aangenaam . De kamer was volledig ingericht met eigen badkamer en toilet en eigen opgang.
Het ontbijt kon je in hun hoofd huis gebruiken maar ook voorzien van privacy en zeer verzorgd en erg uitgebreid . Als je wilt kan je daar ook dineren of high tea verzorgd krijgen. Uiterst gastvrij .
Mooie omgeving nabij uitvalswegen.
Een zeer aangename verrassing en zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
3 nov 2019
Wij danken u zeer hartelijk voor deze fijne woorden en zijn blij dat u het zo naar het zijn heeft gehad.

Chambre et table d'hôtes Le Bonheur de Montapas
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Een aanrader”
Beoordeeld op 20 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019

Wij zijn absoluut geen chambre d’ hotes mensen maar moesten voor iets in de buurt daar zijn. We werden getipt dat dit een goed verblijf was.
Het was een groot genoegen dat de logeerruimte privé is met een eigen opgang in een prachtige omgeving. Ook een enorm voordeel is dat je een keuze hebt daar wel of niet mee te dineren en het ontbijt super was.
Zo ook het diner , een echte topper.
Een zeer gastvrij gebeuren en dichtbij allerlei mooie plekjes .
Zeer rustgevend en uitermate gastvrij , super goed verzorgd , ruime schone kamer met eigen toilet en goed uitgeruste badkamer .

Datum van verblijf: oktober 2019
Je leeftijdgroep 50-64
3 nov 2019
"Wij danken u zeer hartelijk voor deze reactie en zijn blij dat u het zo naar het zin heeft gehad. Chambre et table d'hôtes Le Bonheur de Montapas Geralda"
Jerrel B
1 beoordeling
“Bourgondisch genieten op het Franse platteland”
Beoordeeld op 10 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

Mijn vriendin en ik zijn hier begin Juni een heerlijk lang weekend geweest.

Le Bonheur de Montapas is een mooie Bed & Breakfast maar we hebben ook 's avonds lekker kunnen genieten van het diner samen met de familie.

We hadden een mooie, schone en rustige kamer tot onze beschikking. Het uitzicht rondom de B&B is prachtig.

We hebben een aantal leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van Montapas. Montapas is een prima uitvalsbasis naar bijv. Bibracte, Autun, Chateau Bazôches, Vezelay. We hebben ons prima vermaakt.

We hopen snel weer een weekendje bij jullie door te brengen. Bedankt Geralda & Rikkert!

Datum van verblijf: juni 2019
12 jul 2019
Dank jullie wel voor deze mooie woorden.
carolien1 ...
1 beoordeling
“Fantastische Bed & Breakfast.”
Beoordeeld op 2 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

Fantastische Bed & Breakfast.
We voelden ons super welkom.
Ontbijt, high tea, lunchpakket, diner, het was allemaal heerlijk en goed verzorgd!
De kamer en badkamer waren keurig en leuk ingericht.

We hebben enorm genoten.
Geralda en Rikkert hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zeer aangenaam te maken.
Echt een aanrader!
We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2019
4 jul 2019
Dank je wel voor deze prachtige woorden!
Hartelijke groet,
Rikkert en Geralda
Gerrie V
1 beoordeling
“Fijne chambre & tabletten d'hôtes”
Beoordeeld op 17 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Warm welkom, aardige eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken, mooie plek om te rust te komen.

Datum van verblijf: juli 2018
29 aug 2018
Dank u wel voor deze vriendelijke woorden.
761jasper ...
1 beoordeling
“Heerlijke plek. Ook als Camperplaats”
Beoordeeld op 21 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Gezellige familie op een prachtige rustige plek. Klein meertje met strandje op loopafstand.

Twee keer mogen genieten van de kookkunsten van Geralda. Het was erg lekker!

Prima voorziening voor een camper met stroomaansluiting en zwembad! We mochten zelfs gebruik maken van de wasmachine (met 5 maanden oude baby onderweg geen overbodige luxe!).

Datum van verblijf: juni 2018
Anne Jose ...
“Toplocatie”
Beoordeeld op 6 mei 2018 voor een verblijf in juli 2017

We hebben genoten op het Franse platteland. De bed and breakfast was uitstekend geregeld. Heerlijke bedden en douche, lekker ontbijt, alle ruimte om buiten te zitten en 's avonds aten we mee met de gastvrouw. En ze kan goed koken :-). Ook was er alle ruimte voor ons hondje.
De omgeving is prachtig. Wil je genieten en tot rust komen, ervaar het dan zelf.

Datum van verblijf: juli 2017
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.