“Ongeïnteresseerd”
Beoordeling van Erika's Horse Farm

Erika's Horse Farm
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 dingen om te doen in Marmari
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop, Rolstoeltoegang
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks alle mooie foto,s volstrekt ongeïnteresseerd gebeuren. Niemand vraagt je iets je moet echt zoeken wie je aan kan spreken. Op eigen houtje maar langs de paarden gelopen. Eigenaresse was te druk met koffieapparaat en haar telefoon moest zelf naar haar achter de bali lopen. We zijn er zo weer uitgelopen geen 80E waard! Later nog n mail gestuurd hierover niets meer vernomen,blijkbaar gaat het ze te goed...

koserika, Ιδιοκτήτης van Erika's Horse Farm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Can you please give us more information about what you didnt like at our farm? Did you go on the ride? You didnt like our place? Or your problem is that you didnt take the information that you needed?

16 mei 2018 beoordeeld

Wat een fantastische ervaring was dit! Holy het meisje dat bij ons de leiding had was zo aardig en vroeg regelmatig hoe we (een andere ruiter) en ik het vonden. Wij deden als enige 2 mee aan de sunset ride voor gevorderde, waardoor wij alle ruimte hadden om lekker te rijden en te kletsen! De mooiste rit wat ik tot nu toe heb gedaan. Ook de service was top! Je kon worden opgehaald en weggebracht door de vader van Erika vanaf je hotel en tijdens deze rit door kos stad vertelde hij over de stad zelf. Toen we aankwamen op de boerderij werd ik goed ontvangen, ook de paarden worden met liefde behandelt al met al was dit top! Thanks for the most beautiful sunset ride i made❤️

koserika, Ιδιοκτήτης van Erika's Horse Farm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Thank you too, it was great meeting you, see you soon.

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk fantastisch, een familie bedrijf waar hart en ziel wordt ingestopt, zij zorgen goed voor de paarden deze zien er uit om Door een ringetje te halen , ook andere beesten zien er gelukkig uit.
Mensen die voor het eerst rijden worden op hun gemak gesteld en er loopt altijd iemand mee.
De route is erg mooi zelfs flamingo 's gezien bij de salt lake
Dan de zonsondergang niet met woorden uit te drukken .... en er is zelfs gedacht aan foto's maken .
Thank you familie from Erikas Horse Farm.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een onvergetelijke ervaring samen met mijn dochter van 10 jaar.
Was voor mij 17 jaar geleden dat ik op een paard had gezeten maar dat verleer je natuurlijk niet. We hebben denk ik wel 5 keer hele stukken gegaloppeerd en als klap op de vuurpijl heel ver de zee in met de paarden en toen ging de zo'n onder was echt prachtig.

Bekijk meer beoordelingen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we met een busje bij het hotel aangekomen zijn, stappen we uit bij erika's horse farm. Een familiebedrijf, Een prachtige boerderij met cafe gedeelte. Je kan hier wat drinken, een ijsje eten of een klein gerechtjes ( hamburger of zo).
Mijn dochter van 9 rijdt zo'n 2,5 jaar paard en mocht daarom in een groepje meerijden, die over het strand, in de zee ging galopperen, draven. Terwijl ik met de beginnersgroep meeging. Onder begeleiding van 3 mensen vertrokken we richting het zoutmeer, naar het strand, waar we de zonsondergang hebben meegemaakt. Heerlijk ontspannen. Zeker een aanrader!
De prijs van €35 voor een rit van anderhalf uur, is zijn geld meer dan waard geweest.

Reizigers die Erika's Horse Farm bekeken, bekeken ook

In Erika's Horse Farm geweest? Deel je ervaringen!