Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
A Pinocchio(Pescia)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Inclusief ontbijt
Bed&Breakfast Macchini(Pescia)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
B&B Nuovo Paradiso(Pescia)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
  • Gratis parkeren
Palazzo Piazza Mazzini(Pescia)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Fattoria di Pietrabuona(Pietrabuona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Country Club(Gragnano)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Villa La Nina(Montecarlo)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Een TripAdvisor-lid
15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer bejaard hotel in een grote oude villa. Alhoewel een grote ruime kamer toch ontevreden. Zeeeeer gedateerde kamer en badkamer waar het toilet bijna in de douche staat en nog erger een plastic douchegordijn!!! Weinig gelegenheid om bijv. Beautycase te plaatsen, geen haken om handdoek even op te hangen. Nee, het woord jeugdherberg past hier goed bij.
Zeer matig ontbijt, vlees en kaas ziet er gewoon zweterig uit en de gekleurde sapjes smaken vreemd. Zeer oud brood. Eigenlijk niet te eten. Dus.....in verblijf van 4 dagen hier niet meer ontbeten alhoewel het in de prijs zat. Mijn echtgenote had de juiste kwalificering voor dit hotel: "Napoleon is hier zojuist vertrokken...!!" Het naastgelegen zwembad (andere eigenaar) is prima!! 1x toch hier (in naastgelegen pand) gedineerd....niet slecht maar fantasieloos. Geen aanrader dit hotel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
2 oktober 2016 beoordeeld

Mooie locatie wanneer je aankomt. Wij zaten echter in het er achter gelegen Catharina hotel. Ruime kamers, met alle voorzieningen,alleen misten we stoelen om op te zitten. 3 bedden met maar 1 stoel. Douche was erg klein, het paste net, slapen was prima, rustig. Ontbijt was in de hoofdlocatie, in buffetvorm, er was genoeg. Alleen de koffie is niet te drinken! De 1e avond gebruik gemaakt van buffet, jammer want miste de smaken van Italie. Ws lag het aan de grote groep Engelsen die er was??
Personeel is erg vriendelijk.Wifi belabberd. We konden gebruik maken van wijnproeverij, en kregen bij aankomst een fles koude Prosecco, heerlijk.
Op loopafstand van Pescia.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 september 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt op ca. 5 km van het dorp Pescia aan een riviertje. We verbleven er gedurende 4 nachten. In tegenstelling tot andere beoordelingen voldeed onze badkamer aan de daaraan te stellen eisen (geen douchegordijn maar schuifdeuren in de douche). Uitermate vriendelijk personeel. Goed ontbijt en ook het avondeten was naar behoren en redelijk geprijsd. Op dinsdagavond wordt een warm en koud buffet gepresenteerd. De Toscaanse wijnen zijn van goede kwaliteit voor een redelijke prijs. In het dorp Pescia zijn verschillende restaurants waar je terecht kunt als je geen zin hebt om in het hotel te eten. Bij het zwembad (5 minuten lopen vanaf het hotel) is een buffet waar je drankjes kunt kopen. Het hotel is gunstig gelegen voor bezoeken aan Luca, Florence, Pisa en Pistoia.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel origineel om een oude papierfabriek om te bouwen tot hotel en het heeft ook zeker zijn bekoringen. Toch is het comfort beneden de huidige norm. Wij hadden een douche met een plastic gordijn. Deze hing dan tegen de WC. Zwembad is gescheiden van het hotel en voor het publiek toegankelijk en daarom erg druk. Omgeving is (te) rustig. Weinig te beleven op korte reisafstand.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prima hotel. Je kunt 's avonds goed eten, buiten op het terras, aan de rivier. Zwembad is lekker. Punt van verbetering is wifi, maar verder niets te klagen. Familiair en gezellig hotel. Pescia is een leuk stadje om te bezichtigen. Lucca op slechts 20 km.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner